כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

שעשועון שמירת הלשון של בזק: עונת החברותות

כבר קרוב לעשור שחברת 'בזק' פועלת לחיזוק ערך שמירת הלשון • במהלך השנים האחרונות השקיעה 'בזק' מיליוני שקלים בקידום ערך שמירת הלשון • לראשונה - ערב גמר יוקרתי בו יתמודדו ראש בראש המתמודדים המובילים

שעשועון שמירת הלשון של בזק: עונת החברותות
ל


בזק ממשיכה לקדם את התקשורת הכשרה והנקייה בישראל, ולפעול בתחום שמירת הלשון - כמעט עשר שנים ברציפות.

גם השנה יוצאת בזק בפעילות נוספת שמטרתה חיזוק נושא שמירת הלשון, תוך חיבור למישור הערכי ועידוד תחרות והצטיינות במגזר החרדי. בזק ממשיכה את חידון ביד הלשון, שייערך בשיתוף אתר 'בחדרי חרדים', רדיו 'קול חי', ורשת 'קו עיתונות דתית'.

המשאבים הרבים שמשקיעה בזק מידי שנה למען קידום ערך שמירת הלשון, הינם עניין של מסורת. בזק היא חברת התקשורת היחידה המשקיעה משאבים כה עצומים בפעילות ערכית מיוחדת למגזר החרדי, במהלך השנים האחרונות השקיעה בזק מיליוני שקלים בקידום ערך שמירת הלשון.

הפעילות של בזק השנה עומדת בסימן "בחברותא". הפעילות תימשך במשך כחודשיים וחצי (החל מז' בכסלו – 19.11.15) ותאפשר למשתתפים התמודדות על הפרס השבועי הגדול, מהבית או מהאולפן.

בכל יום חמישי בשעה 21:00 יתמודדו 5 חברותות (אבא ובן, חברים מהישיבה, אחים וכדומה) באולפן רדיו קול חי (93/92.8fm) 'ראש בראש' בשאלות בתחום שמירת הלשון. במקביל יוכלו המאזינים ברדיו והצופים באתר 'בחדרי חרדים' או באתר 'רדיו קול חי' לענות על אותן שאלות דרך מערכת טלפונית מתקדמת.

בסוף כל פרק תתמודד חברותא אחת מול מאזין אחד מהבית על הפרס השבועי הגדול והיוקרתי בשווי 4,000 שקלים. בנוסף - במהלך ימי הפעילות יחולקו למתמודדים עשרות שוברים ומתנות יוקרתיות.

כדי להגיע לאולפן ולהתמודד בחברותא העמידה מערכת 'ביד הלשון' שלוש דרכים שונות: א. השתתפות בפינה היומית בתוכנית 'זמן אוויר' עם מנחם טוקר ברדיו קול חי. ב. פתרון סוגיה שתתפרסם בעיתוני רשת קו עיתונות דתית. ג. צפייה בסרטון וידאו קצר עם סיטואציה קצרה מחיי היום יום שבסופו שאלות על הלכות שמירת הלשון שעולות מהסיטואציה באתרים 'בחדרי חרדים' ו'קול חי'. בסיום העונה ייערך פרק גמר מיוחד בהשתתפות קהל בו יתמודדו החברותות המצטיינות של העונה כולה על פרס גדול ויוקרתי במיוחד.

אילן סיגל, מנהל אגף שיווק פרטי בבזק: "בזק שמה לה למטרה לשמר ולקדם את התקשורת הכשרה והנקייה. זאת מתוך הבנה לצרכיו הייחודיים של המגזר החרדי. במשך מספר שנים אנו פועלים לחיזוק, קידום וניכוס ערך שמירת הלשון באמצעים שונים, אשר התקבלו רבה בקרב הציבור בחרדי והוכתרו כהצלחה אדירה, בעקבות הצלחת הפעילות בשנים הקודמות, גם השנה אנו שמחים לקיים פעילות לקידום שמירת הלשון עם עונת החברותות הייחודית והמפתיעה".

הרה"ג צבי ירום, יו"ר מכון 'משנת החפץ חיים', המלווה את הפעילות כבר שנה שנייה: "חידון ביד הלשון מפתח את האמביציה בקרב המשתתפים להתחזק בהלכות שמירת הלשון. עומדת לחברת בזק הזכות הגדולה של חיזוק ערכי שמירת הלשון והדקות הרבות בהן לומדים אלפים את ההלכות ונמנעים מלשון הרע".

שדרן רדיו קול חי מנחם טוקר: "כבוד גדול להוביל שוב עם בזק את פרויקט העל לעידוד שמירת הלשון. האולפן המשחק הפרסים והשדרוגים יגרמו לשילוב קטלני של רוחניות עם גשמיות".

קישורים:
להשתתפות בפעילות לחצו כאן>>
יד הלשון בזק שמירת הלשון חברותא מבצע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד