ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

יש לכם חנוכיה עם סיפור? פנו לאובמה

הבית הלבן פונה לקהל הרחב ומבקש חנוכיה עם 'סיפור' לטקס ההדלקה המסורתי במסיבת חנוכה עם הנשיא אובמה

.
.





נשיא ארה"ב ברק אובמה מחפש חנוכיה עם סיפור, להדלקת נר חנוכה המסורתית שעורך הנשיא מדי שנה בחג החנוכה.

כזכור משנים קודמות, מדי שנה עורך הנשיא אובמה בבית הלבן מסיבת חנוכה והדלקת נר חנוכה, אליה מוזמנים מאות יהודים מכל רבדי החברה היהודית, ובהם סנטורים, חברי ממשל, רבנים, ראשי קהילות אורתודוקסיות וגם רפורמיות. לרגל מסיבת החנוכה מכשיר הבית הלבן את אחד ממטבחיו, ואוכל כשר למהדרין מוגש לסועדים. כאשר רגע השיא של המסיבה הוא טקס הדלקת נר חנוכה, עבורו בוחר הבית הלבן מדי שנה חנוכיה עם "משמעות".

בעבר הדליק הנשיא נר חנוכה בחנוכיה ששרדה את 'הוריקן סנדי', שנה לפני כן נבחרה חנוכיה שהוכנה במיוחד עבור הנשיא על ידי אדם שסובל מכמה נכויות.

בהודעה שפרסם השנה הבית הלבן נאמר: "אנחנו מחפשים השנה משהו שונה, אנחנו מחפשים חנוכיה מיוחדת עם סיפור חיים על משפחה מיוחדת, על קהילה מיוחדת, על המסורת היהודית ארוכת השנים של הדלקת נרות חנוכה, בארה"ב, בישראל, או בכל מקום בעולם. ואנחנו מבקשים את עזרת הציבור לאתר את החנוכיה המיוחדת הזו. ספרו לנו על החנוכיה המיוחדת, ולמה אתם חושבים שהיא מתאימה שידליקו בה נרות חנוכה דוקא בבית הלבן, שילחו לנו תמונה, ואת הפרטים של בעל החנוכיה".

בהמשך נאמר כי דמי המשלוח של החנוכיה הם על השולח בלבד, וכן נאמר כי בעל החנוכיה לא יוכל לבקש הזמנה לאירוע אם לא הוזמן מראש. אז אם יש לכם חנוכיה מיוחדת, ואתם מוכנים לתרום את דמי המשלוח והביטוח של החנוכיה, תוכלו לעשות זאת עד ה-20 לנובמבר בשעה 12 בצהריים.
נשיא אובמה חנוכיה סיפור הדלקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד