כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

החסידים מילאו את הפרקט והמאבטחים עצרו את חתונת ויז'ניץ

נגמרה תרבות החגיגות והחפיף: המשטרה יישמה הערב בקפידה את הוראות האבטחה והלקחים מהאסון בהלוויית ה'שבט הלוי' זצ"ל, והאבטחה עצרה את המוזיקה בחתונת ויז'ניץ • 'בחדרי חרדים' עם תיעוד מלא - שלב אחרי שלב

החסידים מילאו את הפרקט והמאבטחים עצרו את חתונת ויז'ניץ


כחלק מהפקת הלקחים מהלווייתו הטראגית של הגר"ש וואזנר זצ"ל, נערכה הערב (ד) חתונת בית ויז'ניץ, במרכז הטוטו החדש בחולון, כשהיא כפופה לסידורי אבטחה ולדרישות המשטרה.

במהלך החתונה, מאות חסידים ירדו למגרש ופצחו בריקודים - בניגוד לדרישת המאבטחים והסדרנים. אחד האחראים מטעם החברה נעמד בכניסה לבמה עם מיקרופון בידו, וסימן למוזיקה להפסיק כדי שיוכל להורות על הפינוי.

לאחר שאיש מהצוות המוזיקאלי במקום לא שעה לדבריו, הורה האחראי לאחד המאבטחים שעמד בסמוך, לנתק את החשמל לכלי הנגינה, וכך, בשעה 22:08 הופסקה המוזיקה.



"חברים, אני מבקש: כל מי שאין לו כרטיס לפרקט עולה עכשיו למעלה, ומי שאין לו כרטיס לבמה - בבקשה למטה. אנחנו לא נמשיך", הכריז האחראי, וכך לאחר כרבע שעה של דממה ולמרות ניסיונות נואשים של עסקני החסידות - לא חודשה המוזיקה והגראמער החל לשאת את דבריו...

בויז'ניץ מציינים כי הוראת המאבטחים הייתה מתבקשת כדי לשמור על הבטיחות, ומלבד האירוע הנקודתי הזה שנועד לשמור על הסדר - החתונה שהחלה בשעה 15:00, התנהלה בסדר מופתי ובהצלחה כיאה לחסידות מפוארת, והסתיימה בשעה 2:00 בלילה.

בחתונה המדוברת נישאה נכדת האדמו"ר, בת לבנו הרה"צ רבי יצחק ישעיה הגר, עם נין האדמו"ר מויז'ניץ-מונסי, נכד לבנו הרה"צ רבי אליעזר וולף הגר, בן לחתנו הרב יעקב דוד רבינוביץ בן האדמו"ר מביאלא-פשיסחא.

לרוב, נערכו השמחות של חסידות ויז'ניץ עד כה במתחם בית הכנסת המרכזי בבני ברק, אולם בשל אסון 'מדרגות המוות' בהלוויית הגר"ש וואזנר זצ"ל, בו נהרגו הרב מרדכי גרבר ז"ל והחתן יצחק סאמט - אסרה המשטרה את קיום החתונה בתוך מבנה, כך שהחתונה נערכה באולם הטוטו בשטח פתוח.
ויז'ניץ אבטחה היכל הטוטו מוזיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד