י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

יוזמה: חוק הגיוס - כולל מאבק בהסתה

המטה החרדי בליכוד וח"כ יואב קיש מקדמים שילוב סעיף בחוק הגיוס שיעסוק בפגיעה ובהסתה נגד חיילים חרדים

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90


'המטה החרדי בליכוד' פועל על מנת לכלול במסגרת חוק הגיוס את נושא ההסתה כנגד חיילים חרדים. כשמשמעותו העיקרית היא, שלראשונה נושא המלחמה כנגד קמפיין החרד"קים יגיע לכנסת ישראל כחקיקה.

כזכור, הבוקר (ה) מובא חוק הגיוס לדיון בוועדת חוץ ובטחון, כאשר הוועדה בראשותו של ח"כ צחי הנגבי מהליכוד תדון בנושא השינויים והתוספות לחוק הגיוס שעבר בקריאה ראשונה השבוע. את המאבק בהסתה כנגד חיילים חרדים מוביל בוועדה יו"ר וועדת המשנה ח"כ יואב קיש בשיתוף המטה החרדי בליכוד, זאת בהמשך לוועדה שכינס ח"כ קיש בנושא קמפיין החרד"קים לאחרונה.

כזכור, קמפיין החרד"קים הנערך על ידי גורמים קיצוניים ברחוב החרדי, החל עם תחילת כהונתה של ממשלת לפיד-הליכוד, והוא נמשך גם עתה, למרות הצטרפותן של המפלגות החרדיות לקואליציה ותיקון חוק הגיוס. בדיון שנערך בכנסת לפני כחצי שנה, הבטיחה משטרת ישראל כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', כי הדבר יועבר לטיפולה של יחידת להב 443, אולם הקמפיין טרם שקע ומידי פעם מפציע בפשקווילים ובמודעות רחוב.

בנוסף לכך, בעקבות פנייתו של חבר נשיאות הליכוד ויו"ר המטה החרדי בליכוד יעקב וידר, לראשונה יזומנו לדיון העוסק בחוק הגיוס - רבנים חרדים שעסקו ועוסקים בגיוס חרדים, בכדי לאפשר שמיעת דעות נוספות מקרב הרחוב החרדי, זאת למרות התנגדותם של מספר ח"כים חרדים.
חוק גיוס מטה חרדי ליכוד תיקון הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד