כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

אירופה מבוהלת - ומתנהגת ברפיסות

האירופאים משתטים לדעת ולא לומדים כלום מגל הטרור: במקום להתרכז בפתרון הם עסוקים בחיפוש הקשר הישראלי

אירופה מבוהלת - ומתנהגת ברפיסות


אירופה מפחדת ומפוחדת. הרחובות מוצפים באנשי בטחון באפוד מלא ובצמתים עומדים שוטרים חמושים. התקהלויות אסורות, אירועים מבוטלים. מרכזי הבילוי ההמוניים ריקים, משחקי כדורגל נדחים, ובלילות, הרחובות שוממים.

מהדורות החדשות בטלוויזיה וברדיו טוחנות עד דק את אירועי פריז והחששות לפיגועים נוספים ביבשת. בתוכניות האקטואליה מדסקסים את העתיד האפור הצפוי ליבשת בעקבות הטרור וגלי ההגירה המציפים אותה. שמועה רודפת שמועה, המציאות עולה על כל דמיון, לא ברור מה אמת ומה בגדר חשד-או חשש שהתאמת?

בהאנובר שבגרמניה תושבים נקראו להסתגר בבתים. אירועים נדחו, משחק כדורגל בין ארצי בהשתתפות הקנצלרית מרקל בוטל, ועדיין לא ברור האם בעקבות חשש סתמי שהתאמת או ידע מוקדם, שגרם לסיכול?

פחד מאיסלאמיזם רצחני שוטף את אירופה ומאיים על חיי הפרט במקום מגוריו, בילוייו, ביומיום באזור מחייתו. זה לא טרור המציף אותך ממסך הטלוויזיה. זה לא בשכונות מצוקה צדדיות בשולי הערים ו-או באזורי מהגרים ומשכנות עוני. זה בבית! באזורי המחייה של הבורגנות השבעה והמדושנת.

הטרור האיסלאמי לא מבדיל בין ליברלים לרדיקלים. בין ימין לשמאל. הוא לא מכוון ליהודים באזור מגוריהם האירופאי. זה טרור מכוון וממוקד לבטן הרכה של אירופה העייפה והמוחלשת. ואירופה לא מתעוררת! מדיניות הבת יענה, נמשכת ושולטת. הם ממשיכים לטמון ראשם בחול ומסרבים להפנים ולהבין. שוטי הכפר, ליצני העיר! הספינה טובעת והריקודים נמשכים על הסיפון.

שרת החוץ האנטישמית של שבדיה, מוצאת קשר בין הטרור בפריז לתסכול הפלשתינאי בישראל. על פי הסטטיסטיקה אחת מכל 4 נשים לבנות בשבדיה תותקף! ושבדיה עסוקה בסימון מוצרים שיוצרו מעבר לקווי 67.

פוליטיקאים הזויים בהולנד וגם בבריטניה מצאו את האשמים, ישראל כמובן. הנייר כבר לא מסמיק. לדבריהם ההזויים; התסכול הפלשתינאי מזין את לוחמי דאע״ש! לקרוא, לשמוע ולא להאמין.

הטרור האיסלמי רוצח בכל יום ויותר מהכל, מוסלמים... בני דתם שלהם, וישראל אשמה! בכל מדינות ערב, רוב מוחלט של התושבים ישמח ויגיל להתחלף עם תושבי יהודה ושומרון שנשלטים על ידי ישראל. רמת חייהם, הפיתוח הסביבתי, אפשרויות החינוך של תושבי יהודה ושומרון שלא לדבר על מזרח ירושלים ורמת הגולן - גבוהה לעין ערוך מהרמה הממוצעת בארצות ערב. למעט בנסיכויות הנפט ובערב הסעודית לבני המקום האורגינלים בלבד ולמעמד הנסיכים. לא לתושבים הזמניים או העובדים המיובאים.

השקר הפלשתינאי, המטופח ביד אמן ע״י דוברי השמאל הקיצוני מחלחל לליבות חפצים. יהודונים שונאי עצמם, גידולי פרא של חברה הישראלית מנוונת והחוסר-חינוך לערכים יהודיים לאומים, חברה שניתקה עצמה בידיים מערכי היסוד של האומה והעם, יוצק שמן על המדורה הקיימת ומצמיח שורשים וביאושים לשנאה הטהורה ליהודים-ישראל. על רקע שנאת היהודים הטבעית מזה אלפי שנים באירופה, זה מצליח.

בניגוד להגיון, נגד השכל הישר. העובדות מראות אחרת! זה לא משנה לשנאה האנטישמית. האנטישמיות מטופחת על ידי אוכלי קורצה ממוצא יהודי, מרימה ראש.

פרופסור אמריקאי מפורסם, הרצה בלהט ובחריפות באוניברסיטת השמאל אוקספורד באנגליה, נגד המגמה האנטי ישראלית הבוטה השולטת באוניברסיטה. הוא נתקל בקהל עוין במיוחד. העובדות והניתוחים המבריקים שהציג, לא עניינו את השומעים. כל קריאת ביניים מטופשת זכתה למחיאות כפיים סוערות. הפרופ׳ לא נבהל, לא התחנף לשומעיו והמשיך להציף עובדות וניתוחים שהצד השווה שלהם: האיסלאם דת רצחנית ובעיקר נגד מאמיניה... בסוף הוא איפשר שאלה אחת לשומעים. סטודנטית לבנה שהפריעה לכל אורך ההרצאה, קפצה בשאלת המחץ - אם כן, לדבריך, רק ערבים ואיסלמיסטים הינם טרוריסטים?

התשובה החדה וההחלטית הממה את השומעים. אתם מכירים ארגון נוצרי? יהודי? או בודהיסטי? שקורא מפורשות לג׳נוסייד ורצח עם? אתם מכירים עוד דת שטובחת בבני דתה? מדכאה את נשותיה? שוטפת בשנאה את מוחות ילדיה ומעודדת מוות מתוך בחירה למאמיניה? בסיום ולסיום: גם הוא קיבל מחיאות כפיים מהוסות.

המערב חלש. ג׳ון קרי מזכיר המדינה בארה״ב ושר החוץ, 'מבין' את הטרוריסטים שפגעו במערכת השבועון הצרפתי שרלי הבדו. לדבריו הייתה זו תקיפה טרוריסטית! אך על רקע אידיאולוגי, פגיעה במוחמד. לעומת הטרוריסטים שפגעו בפריז שהינם טרוריסטים לשם טרור!

אמירה אומללה שמעידה על אומרה אישית ועל רפיסות ״האמון העצמי״ של המערב ומנהיגיו, ברמה הגבוהה ביותר! תסמונת שטוקהולם, הזדהות הנחטף עם החוטפים, מכה במערב שמסרב להביט בעתיד בעיניים פקוחות ומנסה להבין את אויביו...

בישראל לא קל. הטרור מכה ברחובות. אך כאן ואצלנו נלחמים בו. עם ידיים כבולות בגלל העולם הנאור, אך נלחמים ולא מוותרים. באירופה בינתיים, מדברים ורק מפריעים לישראל שרוצה להילחם.

אירופה נותנת פרס לטרור ולטרוריסטים! סימון המוצרים שבאים מיהודה ושומרון, מהווה זריקת עידוד אדירה לטרור, האלימות משתלמת. מנהיגי אירופה מנסים להתחנף לטרוריסטים וחוטפים סנוקרת אחר סנוקרת לפנים. מגיע להם! הם עוד יפטפטו עצמם למוות! גם זה מגיע להם. לטרור לא מתחנפים, טרור לא פוטרים בדיבורים! בטרור נלחמים. אירופה תלמד זאת בדרך הקשה.
אירופה טרור מלחמה ג'ון קרי מוסלמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד