י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מואשם: פלסטיני הפיץ מטעני נפץ

פלסטיני מירושלים יצר מטענים מאולתרים וחילק למפגינים • היעד - כוחות הביטחון

מואשם: פלסטיני הפיץ מטעני נפץ
משטרה


ביום שני השבוע ערבי ישראלי כבן 60 תושב מחנה הפליטים שועפט נעצר בחשד שייצר מטעני חבלה ומכר אותם לפעילי טרור על רקע לאומני מאזור חברון.

בפעילות בלשי היחידה המרכזית של מחוז ש"י, נעצר החשוד בסמוך למעלה אדומים בצאתו מהכפר עזרייה. במהלך הלילה נעצרו שני פלסטינים אשר הסליקו ברכבם מטען חבלה אשר יוצר ונמכר להם על ידי החשוד.

לפני שבוע וחצי בכ' חשון נעצרו חמישה חשודים פלסטינים במחסום הקיוסק סמוך לכפר עזרייה, שעה שבמונית שבה נסעו הוסלק מטען חבלה נוסף שיוצר ונמכר להם על ידי אותו חשוד. מחומר החקירה עולה כי המטען היה מיועד ככל הנראה לשימוש כנגד כוחות הביטחון הפועלים בגזרת חברון.

החשוד אשר בבעלותו מוסך במחנה הפליטים שועפט, נהג לייצר במקום את מטעני הצינור ולמכרם לפעילי הטרור. לחשוד מיוחסות עבירות של קשר לפשע, סחר באמצעי לחימה וייצור אמצעי לחימה.

מעצרו הוארך עד ליום ראשון הקרוב על ידי שופט בית משפט שלום בירושלים. ראש מפלג פלילי בימ"ר מחוז ש"י, סגן ניצב שי קובנטור אמר - "סיכול פעילותה של מעבדת ייצור המטענים ומעצרו של החשוד הביאו להשבתת קו אספקה משמעותי של אמצעי לחימה ומטענים אשר היו מיועדים לפגוע בכוחות הביטחון הפועלים בחברון".
מטען פלסטיני חמאס אישום חברון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד