ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

הבשורה נחתה בישראל: אפליקציות חדשות למסך הרכב

יישום שמסייע לנהג "לתפוס גל ירוק" בכביש, הקראה קולית של חדשות וגם אפליקציות שהופכת את הנסיעה לזמן איכות משפחתי: כך נראית הבשורה הגדולה הבאה בתחום הרכב שתשדרג כל נסיעה באוטו

הבשורה נחתה בישראל: אפליקציות חדשות למסך הרכב


כשלושה חודשים אחרי שהכריזה על תחרות Hyundai i Way לפיתוח אפליקציות אנדרואיד לרכב, כלמוביל, יבואנית יונדאי בישראל, כינסה את המשתתפים לאירוע מיוחד בו היא הכריזה על האפליקציות הזוכות שצפויות להשתלב במערכת ה-Connected Car של כלמוביל ויונדאי אשר הופכת את המכוניות שלנו למכוניות "מחוברות".

הפלטפורמה של כלמוביל מבוססת על מערכת הפעלה מסוג אנדרואיד ש"רצה" על גבי מערכת המולטימדיה שברכב ומספקת בין היתר ממשק מגע נוח, ניווט עם מערכת וויז, סלופארק, פנגו, רדיו Nobex אינטרנטי ומסכי עזרה אינטרנטיים של יונדאי שמציגים רשימה של אולמות תצוגה, מרכזי שירות וטרייד אין.

האפליקציות שהשתתפו בתחרות קיבלו ליווי טכנולוגי צמוד מחברת מובייל גרופ. הן פותחו בחממה שהוקמה עבורם בכלמוביל שכללה מערכות פתוחות לתכנות, רכבי הדגמה לבחינת המערכות ועוד. למקום הראשון הגיעה אפליקציית Baby Guard שזכתה בפרס בשווי 100 אלף שקל.

למקום השני הגיעה אפליקציית Kimchi Hot News שזכתה בפרס בשווי 30 אלף שקל.

למקום השלישי הגיעו יחד האפליקציות Green Wave שמסייעת לנהגים "לתפוס גל ירוק" ותורמת לנהיגה שקטה ובטוחה יותר ו-On the Way שנועדה להפוך נסיעה משפחתית לזמן איכות משפחתי. שתיהן זכו בפרס בשווי 15 אלף שקל כל אחד.
יונדאי רכב אפליקציות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד