כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

אגודת ישראל: לתת לפולארד לעלות לישראל

גם חבר בית המחוקקים דב הייקינד פנה לנשיא אובמה וביקש לבטל את ההגבלות שהוטלו על המרגל יונתן פולארד

אגודת ישראל: לתת לפולארד לעלות לישראל


אגו"י של אמריקה פרסמה ביום שישי קריאה לפרקליטות המדינה בארה"ב בה היא דורשת להסיר מיונתן פולארד את כל המגבלות שהוטלו עליו, ולאפשר לו לעלות לארץ ישראל.

בקריאה שפרסמה אגו"י של אמריקה נאמר: "אנחנו מקדמים בברכה את שחרורו של יונתן פולארד,-שחרור שכבר היה צריך להתרחש מזמן, לפני שלושים שנה. אגו"י של אמריקה היתה מעורבת בענינו של מר פולארד מזה שנים, בדרישה שפולארד יקבל יחס הוגן בבית המשפט, והתחשבות במצב בריאותו ורווחתו בכלא, כמו גם פנתה לנשיאים של ארה"ב ודרשה לשחררו.

"מר פולארד שילם את חובו לעם האמריקני, הוא כבר לא האיש הצעיר שהיה כאשר נכנס לכלא לפני 30 שנה. אנחנו מפצירים בפרקליטת המדינה, להעניק לפולארד תנאי שחרור שיאפשרו לו לחיות בשלום ובשלווה להתערות בחברה ולתרום לחברה, דבר שיתאפשר לו בצורה הטובה ביותר רק אם יורשה לעלות לישראל".

גם חבר בית המחוקקים דב הייקינד פנה לנשיא ארה"ב ברק אובמה ודרש ממנו לאפשר לפולארד להגיע לישראל, הייקינד שפעל אף הוא למענו של ג'נתן פולארד, ואף ביקר אותו בכלא הפדראלי בו ריצה את עונשו, ציין שהמאסר עולם שריצה פולארד היה "לא הוגן", לעומת אחרים שביצעו פשע דומה וקיבלו עונשים קלים יותר, "אני פונה אל הנשיא ברק אובמה ומבקש ממנו לשחרר את פולארד ולאפשר לו להגיע לישראל כדי לחיות את שארית חייו ביחד עם אשתו, מתוך שלווה ושקט", אמר.
פולארד אגודת ישראל הייקינד שחרור אובמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד