י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

רשת 'פריד' תפתח חנות דגל במרכז המסחרי 'לב הרמה' בבית שמש

חברת 'רסידו' - יזמית המרכז המסחרי החדש של רמת בית שמש, מדווחת על מכירה של קרוב ל-90% משטחי המשרדים וקרוב ל-80% משטחי המסחר • רשת החנויות 'פריד' תפתח סניף דגל במרכז המסחרי החדש שאכלוסו צפוי במהלך שנת 2016

רשת 'פריד' תפתח חנות דגל במרכז המסחרי 'לב הרמה' בבית שמש


בנוסף ל'מאוחדת', 'יש חסד', 'שופרסל', 'שובע שמחות' וחברות וגופים רבים נוספים שרכשו שטחי מסחר במרכז המסחרי 'לב הרמה', מצטרפת גם רשת חנויות 'האחים פריד', שרכשה 2 חנויות במרכז המסחרי ותקים חנות דגל גדולה במרכז 'לב הרמה' שנמצא בעיצומו של תהליך הבנייה.

רשת החנויות הוותיקה שמתמחה בטקסטיל לבית תפתח חנות חדשה במרכז המסחרי 'לב הרמה' הצפוי להיפתח במהלך שנת 2016 במרכז רמת בית שמש על ידי חברת 'רסידו'. הרשת רכשה בימים האחרונים שתי חנויות בגודל של כ-70 מ"ר ובכך מצטרפת לחברות וגופים רבים שכבר הבטיחו לעצמם שטחי מסחר גדולים במרכז המסחרי המתהווה.

חברת 'רסידו' שבנתה 1,600 יחידות דיור ברמת בית שמש, מדווחת על ביקוש שיא לשטחי מסחר ומשרדים במתחם החדש, שיכלול 14,000 מ"ר של שטחי מסחר, משרדים, אולם אירועים וחנייה תת קרקעית.

עם סיום עבודות הבנייה ישמש 'לב הרמה' כמרכז המסחרי הגדול והמרכזי של שכונות הרמה וישרת קרוב ל-30 אלף תושבים. מיקומו המרכזי בתפר שבין הקריה החרדית הוותיקה ורמת בית שמש הצעירה יחסית, לצד נגישותו התחבורתית ישנו לחלוטין את פני המסחר ברמת בית שמש.

'לב הרמה', שזוכה לברכתם של רבני הקהילות מתהדר בחניון ענק, בתכנון מודרני שלוקח בחשבון את צרכי הלקוחות החרדיים הצפויים להימנות חלק הארי מהמבקרים בו ובתכנון עתידי לאולם שמחות ייעודי שישתרע על שטח של 2,000 מ"ר וישרת את המשפחות הרבות שממשיכות לאכלס את שכונות הרמה.

שטחי המסחר ב'לב הרמה' הולכים ואוזלים. ב'רסידו' דיווחו השבוע על תפוסה של קרוב ל-90% משטחי המשרדים ועל קצב הולך וגובר של רוכשים לשטחי המסחר שעוד נותרו. עד עתה נמכרו קרוב ל-80% משטחי המסחר והיזמית הגבירה את קצב העבודות במקום כדי לעמוד ביעד האכלוס בעוד 14 חודשים.

ב'רסידו' אומרים כי בשלב זה עדיין ניתן להשיג שטחי מסחר ומשרדים במחירים ובתנאים נוחים, אך לאור הביקוש הגבוה וההיצע הנמוך בשטחי מסחר באזור תיתכן עליית מחירים בתקופה הקרובה.
רסידו לב הרמה פריד רמת בית שמש מרכז מסחרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד