י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פיגוע בגוש עציון: הדר בוכריס הי"ד

פיגוע דקירה בטרמפיאדה בצומת גוש עציון: מחבל דקר למוות את הדר בוכריס הי"ד, נערה בת 21 מצפת - וחוסל

פיגוע בגוש עציון: הדר בוכריס הי"ד


פיגוע דקירה בצומת גוש עציון, בטרמפיאדה לכיוון קרית ארבע: הדר בוכריס הי"ד, נערה כבת 21 מצפת, נפצעה באורח קשה מאוד, והיא פונתה לבית החולים שערי צדק כשמצבה לא יציב - שם נקבע מותה.

בוכריס שבה זה עתה מטיול בהודו. התגוררה בצפת והייתה בדרכה למדרשה בה למדה ביישוב בת עין.

המחבל, עצאם תואבתה, רווק בן 34, תושב בית פג׳אר וללא רקע ביטחוני קודם - נורה ונהרג.

בשעות הצהרים (א) בסמוך לשעה 15:10, הגיע מחבל לצומת גוש עציון ודקר את הדר בפלג גופה העליון, והיא נפצעה באורח קשה. כאמור, מאוחר יותר נקבע מותה בבית החולים.

כוח שהיה במקום ביצע ירי לעבר המחבל - והוא נהרג.



פאראמדיק מד"א זכי יהב שהגיע למקום סיפר: "על המדרכה סמוך לתחנת האוטובוס שכבה צעירה כבת 20 מחוסרת הכרה עם פצעי דקירה בפלג גופה העליון, אזרחים שהיו במקום החלו לסייע לה ולעצור את הדימומים. העלנו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים לבי"ח כשהיא מורדמת ומונשמת".

יוחאי דמרי, ראש מועצת הר חברון:"כל כמה דקות ישנו ניסיון רצח בציר 60. אפשר להילחם בכך. אני דורש ממשלת ישראל לעצור את מסע ההרג הזה, זה אפשרי. בנינו ובנותינו נהרגים בדרכים. המחבלים הגרים לצידנו יוצאים מכאן לפגע בכבישים הקרובים לביתם, הם עוברים לעיתים את הגדר ורוצחים ברחבי ישראל כולה. עצרו את זה. אתם יכולים.

"מדוע אין כתר על חברון ושכנותיה שמתוכם יוצא הטרור? כיצד ממשיכים פלסטינים לנסוע בדרכים ללא כל חשש שעה שאנחנו מופגזים באבנים, בקבוקי תבערה, ומותקפים בפיגועי דריסה וירי מדי יום??? מה יעיר אתכם? פיגוע של עשרים? מאה? אלף? דמם של אחינו תושבי ירושלים ותל אביב אדום בדיוק כדמנו. אני דורש שתעצרו את הטרור. זה תלוי רק בכם!"

צילום: מועצת מקומית גוש עציון












דקירה מחבל פצועה צומת הגוש טרמפיאדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד