ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

נס סמוך לחומש: נכשל פיגוע דריסה

מחבל דרס אזרח בסמוך לחומש ופצע אותו קל • הרכב נמלט והופעלו מחסומים באזור כדי ללכוד את המחבל

פיגוע דריסה. צילום ארכיון
פיגוע דריסה. צילום ארכיון


פיגוע דריסה בשעות הצהריים (ב) סמוך לחומש: מחבל ניסה לפגוע בתלמידי ישיבת חומש הלומדים במקום, והצליח לפצוע קל תלמיד אחד.

תלמידי ישיבת חומש לומדים במקום תחת כיפת השמים כחלק מהפעילות להשבת ההתיישבות בישוב חומש ויישובי צפון השומרון שפונו בהתנתקות.

הפצוע בן ה-18 פונה במצב קל עם חבלות שטחיות לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. במקביל, נפרסו מחסומים ומתבצעות סריקות אחר הרכב שנמלט מהנקודה.

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון: "אנחנו מחזקים בשעה הזו את תלמידי ישיבת חומש המוסרים את נפשם כדי לחזק את האחיזה היהודית בחומש. וביישובי צפון השומרון. נס גדול שהאירוע הסתיים כך. האירוע הזה מוכיח שוב, שהטרור הערבי בא להשמיד את כולנו".

"את תלמיד ישיבת חומש לצד אזרח תל אביבי בבית הקפה. זו השעה להתאחד סביב הדרישה להחזרת הבטחון. גם אם חופש התנועה של הפלסטינים והמחבלים ייפגע. אין לנו ברירה אחרת. יש להחזיר את הבטחון למדינת ישראל גם במחיר גינויים מאירופה. לא נמשיך לשלם בדמנו את המחיר".

שעות אחרי הדריסה - נעצרו 5 תלמידים בישיבה
שעות ספורות לאחר שדווח על פיגוע דריסה בו נפצע באורח קל תלמיד ישיבת חומש כבן 18 לאחר שרכב ערבי חדר לשטח הישוב שבצפון השומרון, פשטו כוחות משטרה וצבא על המקום במטרה לעצור את תלמידי ישיבת חומש.

למוקד המשפטי של ארגון חוננו דווח על חמישה עצורים, לאחר שהכוחות ככל הנראה ביצעו מרדף אחרי תלמידים נוספים. אחד העצורים הוא אחיו של פצוע הדריסה המאושפז בבית החולים בילינסון.

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו מברר כעת את סיבת מעצרם של החמישה. יתכן ומדובר במעצר בטענה שהללו עברו על חוק ההתנתקות האוסר שהייה בשטח הישובים שהוחרבו בגירוש גוש קטיף וצפון השומרון.
חומש ישיבה דריסה מרדף פצוע קל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד