י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

תיעוד: המחבלות מחפשות קרבן

שתי המחבלות הקטינות יצאו מבית הספר, עברו ברחוב הטורים והגיעו עד לרחוב יפו בחיפוש אחר קרבן דקירה

תיעוד: המחבלות מחפשות קרבן


פיגוע הדקירה ברחוב יפו: המחבלות הן קטינות בנות 14 ו-16, תלמידות בית ספר שהגיעו במטרה לדקור יהודים כשמחברות וספרי לימוד בתיקיהן, ודקרו ערבי כבן 70 שוהה בלתי חוקי.



מחקירה ראשונית של משטרת ירושלים עולה, כי המחבלות הדיל ווג'יה עוואד (16) ובת דודתה נורהאן עוואד (14) משכונת אל-מטר ליד מחנה הפליטים קלנדיה, עלו רגלית מאזור רחוב הטורים לכיוון שוק מחנה יהודה. המחבלות השאירו את תיקיהן בסמוך לרחוב הטורים, ולאחר שאזרח העיר להן על כך, אספו את התיקים ועלו לכיוון שוק מחנה יהודה.

בדרכן, התעכבו בתחנת הסעה של הרכבת הקלה, ככל הנראה בחיפוש אחר קורבן, כאשר גם בהמתנה זו הן משתחררות מתיקיהן ומשאירות אותן בתחנה. לאחר שהגיעה הרכבת הקלה והנוסעים עלו, הן המשיכו בהליכתן לאורך רחוב יפו עד לפתח של משרד הבריאות בסמוך לרחוב יהודית, שם ביצעו את פיגוע הדקירה עם זוג מספריים תואמים. במשטרה בודקים היכן רכשו את המספריים.

המחבלות הספיקו לדקור בפלג הגוף העליון, גבר מבוגר כבן 70, תושב השטחים שנפצע ופונה במצב קל לבית החולים, וניסו לדקור נוספים.

חבלן שהבחין בפיגוע קרא להן לזרוק את כלי הנשק, ומשלא נענו ביצע ירי מדוייק שהביא לסיום המהיר של האירוע ובכך מנע פגיעה בחיי חפים מפשע נוספים. הדיל ווג'יה עוואד (16) נהרגה במקום ובת דודתה נורהאן עוואד (14) נפצעה באורח אנוש.

במשטרת ירושלים ממשיכים בהיערכות מבצעית מתוגברת, המאפשרת תגובה מהירה בכל אירוע ומצילה חיים.
מחבלות בית ספר דקירה וידאו הטורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד