י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

LG מכרה 500 סמארטפונים V10 בישראל תוך שעתיים

היבואן רונלייט מכר את כל המלאי שהוקדש למכירה המיוחדת אתמול בחנויות הסלולר, וזאת בלי לקחת בחשבון את המכשירים שנמכרו בחברות הסלולר

  • י"א כסלו התשע"ו
LG דגם V10 / צילום יח"צ
LG דגם V10 / צילום יח"צ


מלבד האייפון, קשה להביא מאות צרכנים לחנויות ביום ובשעה מסוימת בשביל לקנות סמארטפון, אבל LG הצליחה לעשות זאת. אתמול (א') בשעות הערב, הגיעו מאות צרכנים לחנויות הסלולר השונות ברחבי הארץ למכירה מיוחדת. המכירה נמשכה רק שעתיים והיא הייתה מיועדת למכשיר הדגל החדש של החברה - V10.

היבואן רונלייט מכר את כל המלאי שהוקדש לאותה מכירה וגם כלל במתנה - כרטיס זיכרון בנפח 200 ג'יגה של חברת סנדיסק. מדובר ביותר מ-500 סמארטפונים, מבלי שמחשבים את המכשירים אשר נמכרו בחברות הסלולר.

מבחינת LG מדובר ביריית פתיחה מאוד מוצלחת למכירתו של פאבלט הדגל. המחיר של המכשיר עומד על 3,400 שקל לגרסה הכוללת זיכרון בנפח 32 ג'יגה ו-3,700 שקל לגרסת ה-64 ג'יגה. המכשיר מושק אצל כל חברות הסלולר הגדולות בישראל וגם בחנויות הסלולר. ערכת המכשיר בחלק מנקודות המכירה כוללת סוללה נוספת ומטען יעודי בשבילה, בנקודות אחרות ימכרו את גרסת ה-64 ג'יגה במחיר של ה-32 ג'יגה.

בחברת LG ישראל הבינו את מה שרוב היבואנים ויצרניות הסלולר עדיין מתקשים להפנים - יש צורך להשקיע בקהל הלקוחות הנאמן, אשר משדרג את הסמארטפונים שלו לעתים קרובות ומשמש גם כמוביל דעה, אשר מספר לחברים ולקרובים שלו מידע על המכשיר שהוא משתמש. ב-LG וברונלייט מקיימים כבר קרוב לשנתיים אירוע עבור חברי פורומים סלולריים וחובבי גאדג'טים. המטרה של האירוע היא לאפשר ללקוחות הנאמנים לשאול את LG שאלות על המוצרים, להתייעץ ולספק פידבק.

ברונלייט נוהגים באופן קבוע להגיב בפורומים השונים על סוגיות אשר לקוחות נתקלים בהם עם המכשירים. כמו כן, ב-LG נוהגים לספק לכמות מצומצמת של נסיינים את הסמאטרפונים שלהם עבור משוב.

כל הפעילות הזו של LG, לצד השקה של סמאטרפונים טובים וקמפיינים שיווקים, הובילו את החברה להגדלת נתח השוק שלה בקביעות. ברבעון השלישי של השנה, החברה החזיקה נתח שוק של 23% בישראל, לעומת 14.5% ברבעון המקביל אשתקד (על-פי נתוני IDC ישראל).

נקווה שגם ביצרניות המתחרות יאפשרו ללקוחות ליצור קשר עם החברה בקלות. לשם דוגמא, אפל המובילה את שוק הסלולר, לא מאפשרת ללקוחות שום קשר איתה. אין בישראל מוקד טלפוני של אפל או אירועי השקה עם החברה עצמה (אירועי המכירות הם של היבואנים). לאפל אומנם יש חנות בתוך חנות בא.ל.מ דיוטי פרי, אבל אין שם עמדת התייעצות כמו בחנויות אפל בחו"ל. לקוח בישראל שנתקל בבעיה, כנראה יצטרך להתקשר למוקד באירופה או בארה"ב בשביל לקבל מענה רשמי מהחברה. לעומת זאת, סמסונג ישראל מחזיקה מוקד טלפוני רשמי של החברה, בנוסף, לחנויות סמסונג הפזורות ברחבי הארץ (עליהם אחראי היבואן הרשמי סאני).
lg טלפונים חכמים רונלייט סמארטפונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד