י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

רמת גן לא שוכחת את פרנסי העיר

שמו של חיים אינטרטור, ממייסדי ומראשי הקהילה הדתית לאומית ברמת גן, הונצח בקריאת רחוב על שמו

רמת גן לא שוכחת את פרנסי העיר


שמו של חיים אינטרטור, ממייסדי ומראשי הקהילה הדתית לאומית ברמת גן, הונצח בקריאת רחוב על שמו. האירוע התקיים במעמד ראש העיר, רב העיר ואישי ציבור נוספים במלאות 26 שנה לפטירתו.

חיים אינטרטור היה חבר הפועל המזרחי, אב טיפוס של עסקן ציבור העוסק בצרכי ציבור באמונה. כחבר מסור בהפועל המזרחי עסק בנחישות בייסודה וביסוסה של הקהילה הדתית לאומית ברמת-גן.

בשנות ה-60 היה ממקימי בית הכנסת 'דובב עוז', שהיווה מוקד לציבור הדתי ברמת גן. הוא נודע כפעיל חברתי בולט, שדלתו הייתה פתוחה לכל. לימים נעתר לפניות חבריו בתנועה ונכלל ברשימת המפד"ל למועצת העיר. כחבר הנהלת העיר פעל רבות לביסוס מעמדו של הציבור הדתי ברמת גן ובין השאר היה אחראי לקליטת משפחות צעירות. כאיש ציבור ראה עצמו מחויב להוות גשר מאחד בין כל רבדי הציבור בעיר: דתיים וחילוניים, אשכנזים ובני עדות המזרח, ותיקים ועולים חדשים. כמו כן התפרסם בנועם הליכותיו, מתינותו, דרכו המפייסת ובהארת הפנים שהקדים לכל אדם.

בטקס קריאת הרחוב שהתקיים השבוע ברמת גן השתתפו רעייתו גברת אסתר אינטרטור, בני משפחתו המורחבת, אביהו בן משה סגן ראש העיר ורבים ממוקירי זכרו. נשאו דברים הרב יעקב אריאל – רב העיר, ראש העיר מר ישראל זינגר ונציג המשפחה בנו מנחם אינטרטור, שהודה לעירייה על היוזמה המרגשת. את הטקס הנחה חיים גלרמן חבר מועצת העיר, שהיה מראשי היוזמים לקריאת הרחוב על שמו של חיים אינטרטור ז"ל בהכירו את תרומתו הרבה לציבור.
רמת גן פרנס דתי אינטרטור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד