כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מפקד מחוז ש״י פורש מהמשטרה

ניצב שלומי מיכאל הודיע במפתיע למפכ"ל הנכנס, רוני אלשיך, על פרישה מתפקידו לאחר תשעה חודשים בלבד

מפקד מחוז ש״י פורש מהמשטרה


לאחר תשעה חודשים בתפקיד, מפקד משטרת מחוז ש"י ניצב שלומי מיכאל הודיע במפתיע לרוני אלשיך שצפוי להתמנות למפכ"ל המשטרה - כי הוא פורש מתפקידו.

ניצב שלומי מיכאל, שנכנס לתפקידו כמפקד מחוז ש"י אך לפני תשעה חודשים, עדכן בשבועות האחרונים את המפכ"ל המיועד רוני אלשיך על כוונתו לפרוש משורות המשטרה. הבוקר (ג), במסגרת כנס מחוזי, עדכן ניצב מיכאל את קציני המחוז ושוטריו בדבר כוונתו - אך סירב לנמק את הסיבה לכך "אין לי שלדים בארון" הבהיר.

"קיבלתי החלטה אישית לפרוש בתום 33 שנים של שירות משמעותי ומאתגר במגוון תפקידים", אמר ניצב מיכאל. "אני מוקיר את הזכות שניתנה לי להשפיע על חיי האזרחים בישראל ולתרום לבטחונם ומודה לכל שותפיי לדרך. אני מאחל הצלחה לארגון החשוב ובטוח כי המפכ"ל הנכנס יוביל את הארגון בבטחה ובהצלחה".

טרם נקבע מועד לפרישתו של ניצב שלומי מיכאל, ובמשטרה אומרים כי זו תבוצע בצורה סדורה ואחראית לאחר השלמת סבב המינויים וביצוע חפיפה למפקד מחוז ש"י הנכנס - לכשזה ימונה. במסגרת המינויים שיעשה אלשיך בארגון, צפוי גם ניצב בנצי סאו המשמש כיום בממלא מקום המפכ"ל לפרוש מהמשטרה.

לאחר ששימש כ-3 שנים כמפקד הימ"מ, בפברואר 2015 מונה ניצב מיכאל למפקד מחוז ש"י. תחת פיקודו השתתפה הימ"מ במבצעים רבים, בהם חיסול רוצחי שלושת הנערים הי"ד שנחטפו ונרצחו ביוני 2014, חיסול המתנקש ביהודה גליק, ומעצר רוצחו של קצין המשטרה נצ"מ ברוך מזרחי הי"ד.
שלומי מיכאל משטרה מחוז ש רוני אלשיך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד