י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בני ברק: שני ילדים נפצעו בתאונות

בן 7 נפצע קשה בתאונת דרכים ברחוב הירדן • מעט מאוחר יותר: בן 4 נחבל בראשו מאופנוע ונפצע בינוני

זירת התאונה הקשה. צילום: דוברות הצלה
זירת התאונה הקשה. צילום: דוברות הצלה


ילד כבן 7 נפגע בתאונת דרכים בבני ברק ונפצע באורח קשה. בתאונה אחרת בעיר נפצע ילד כבן 5 מפגיעת אופנוע.

בשעות הצהריים (ג) מעט לפני השעה 14:00 אירעה תאונת דרכים ברחוב הירדן בבני ברק, ילד הולך רגל נפגע מרכב חולף ונפצע. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם כונני איחוד הצלה העניקו לילד טיפול רפואי ראשוני, והוא פונה לבית החולים שניידר עם פגיעת ראש.

מצבו של הילד מוגדר קשה ויציב, הוא מונשם ומורדם ביחידה לטיפול נמרץ במרכז שניידר לרפואת ילדים.

"מדובר בילד כבן 7 שנחבל בראשו מפגיעת רכב פרטי ונפגע באורח קשה", סיפר חזי ורדיגר מתנדב איחוד הצלה שטיפל בתאונה ברחוב הירדן. "יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים שניידר כשהוא בהכרה מעורפלת. נהג הרכב לא נפגע. נסיבות התאונה בבדיקה של משטרת ישראל".

כחצי שעה מאוחר יותר, ילד נחבל בראשו מפגיעת אופנוע ברחוב הרב יעקב לנדאו בעיר. מתנדבי איחוד הצלה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני כשהוא בהכרה מלאה. ניידת טיפול נמרץ של מד"א פינתה אותו להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים. נסיבות התאונה בבדיקה של משטרת ישראל.

אהרל'ה אולמן מתנדב איחוד הצלה סיפר: "מדובר בילד כבן 4 שנחבל בראשו מפגיעת אופנוע. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים במצב בינוני. יצויין כי מדובר בתאונה נוספת עם מעורבות ילד הולך רגל שאירעה בתוך פחות משעה בעיר בני ברק".
ילד פצוע אמבולנס פגיעת ראש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד