כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

אביו של החייל זיו מזרחי הי"ד: "ימח שמם שונאי ישראל, עם ישראל חי"

דורון מזרחי, אביו של החייל זיו הי"ד, שנרצח אתמול בפיגוע בתחנת הדלק בכביש 443, נשא דברי הספד נרגשים והבטיח: "לא תשברו את רוחנו, עם ישראל חי" • צפו בדבריו

אביו של החייל זיו מזרחי הי"ד:  "ימח שמם שונאי ישראל, עם ישראל חי"
מועמר עוואד, פלאש 90


במסע הלוויתו של החייל רב"ט זיו מזרחי הי"ד, שנרצח אתמול (ב) בתחנת הדלק דור אלון בכביש 443, נשא אביו דורון מזרחי, דברי הספד נרגשים.

בדבריו אמר: "ימח שמם שונאי ישראל, עם ישראל חי, לא יעזור לכם, לא תשברו את רוחנו. לפני 12 שנה שיכלתי את אחי, חשבתי שבזה שילמתי את המחיר. אני אח שכול, אנחנו משפחה שכולה, די גמרתי".

"היום אני גם אבא שכול, אבל לא תשברו את רוחנו. אנחנו נבכה, אנחנו נתאבל שבוע ימים. אני אומר לכם, ביום רביעי הבא - אני בעבודה. לא תשברו את רוחנו, זו המדינה שלנו, עם ישראל חי".


צילום: קבוצת מדברים תקשורת

"זיו, הבן שלי, כמו מלאך. אנחנו משפחה אמיצה. אחי אלון יכל לברוח ולא ברח. התפוצץ עם המחבל, הציל עשרות אנשים, והיום הבנתי".

"אני שאלתי את המפקדים שלו, יכול להיות שמחבל בא אליו מאחורה, דקר אותו וכך זה נגמר? אמרו לי לא. זיו הציל את הקצינה שלו, זיו ירה במחבל כשהוא עם סכין בלב. זה זיו גיבור ישראל. אנחנו משפחה חזקה ועם חזק, אנחנו נתמודד".

בפיגוע שהתרחש אתמול מעט לאחר השעה 15:00 בצהריים, המחבל אחמד ג'מאל אחמד טהא הגיע לתחנת הדלק ובאמצעות סכין דקר את זיו הי"ד בפלג גופו העליון. זיו נפצע באורח קשה ולאחר פעולות החייאה נקבע מותו, המחבל המשיך ודקר גם קצינה בצה"ל שנפגעה בידה באורח קל. המחבל, תושב הכפר קטנה הסמוך להר אדר, נורה למוות על ידי אנשי כוחות הביטחון ומותו נקבע מיד.

באותו מיקום, אירע פיגוע לפני כחודש וחצי - אז המחבל אנס טהא בן 20, אף הוא מכפר קטנה, דקר את יהודה בן מויאל (26) ופצע אותו באורח בינוני. המחבל, שהיה כלוא בעבר על השלכת אבנים באיזור הר אדר - נורה ונהרג.
זיו מזרחי הספד חייל פיגוע שונאי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד