י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

שרון גל ישתכר עד 80 אלף שקל בחודש בערוץ 20

מרוויח כעת 65 אלף שקל בחודש, אך ככל שנתוני הצפייה בתוכניתו הכלכלית החדשה יעלו - שכרו עשוי להגיע עד 80 אלף שקל • לשם השוואה - בהיותו ח"כ הרוויח גל כ-39 אלף שקל בחודש

  • י"ב כסלו התשע"ו
שרון גל ישתכר עד 80 אלף שקל בחודש בערוץ 20
צילום מסך


ערוץ 20 משלם לשרון גל 65 אלף שקל בחודש עבור הגשת התוכנית החדשה "כלכלי בלילה". ל"גלובס" נודע כי הסכום אינו כולל בונוסים עבור הישגי רייטינג, וככל שנתוני הצפייה בתוכניתו הכלכלית החדשה יעלו - שכרו עשוי להגיע עד 80 אלף שקל.

לשם השוואה, שכרו של חבר כנסת - כזה היה גל עד לפני כ-3 חודשים - עומד על כ-39,601 שקל בחודש לאחר העלאת השכר המסתמנת.

למעשה, גל חזר לשכר דומה לזה שהיה לו בערוץ 20 לפני שפנה לפוליטיקה בראשית השנה.

שכרו של גל נחשב גבוה במיוחד מהשכר הנהוג לעיתונאים בכירים (טאלנטים) בשוק הטלוויזיה המסחרי. כפי שפורסם לאחרונה ב"גלובס", שכרה של אילה חסון, שתגיש את מהדורת "שישי" בערוץ 10, יעמוד על 45 אלף שקל - הרף העליון של שכר הטאלנטים בערוץ. גם בתאגיד השידור הציבורי החדש שיקום במקום רשות השידור נקבע כי השכר לא יעלה על רף זה. בחדשות 2 הורדו גם כן לאחרונה את המשכורות לסכומים דומים.

ערוץ המורשת (20), בבעלות משותפת של איש התקשורת אבי בר ואיש העסקים יצחק מירשווילי, עלה לאוויר לפני פחות משנה וחצי - ביוני 2014. הוא עדיין בשלב ההשקעה הראשונית שלו, ועל כן ניתן להעריך כי הוא אינו מרוויח.

לפני יומיים עלה גל עם תוכניתו לאוויר, ועל-פי נתונים שהגיעו לידי "גלובס" עמדה תוכניתו ביום ראשון על 1.1% צפייה, ואילו ביום שני עמדה על 0.6% עם פיק צפייה של כ-1%. על-פי ההסכמים עם גל, הוא יחל בקבלת בונוסים כשתוכניתו תצלח את רף האחוז ועל-פי מדרגות קבועות.

בערוץ 20 סירבו להתייחס לידיעה, וכך גם גל.
ערוץ 20 שכר שרון גל ערוץ מורשת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד