ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

הכירו 2 אפליקציות חדשות שישדרגו כל טיול שלכם לחו"ל

אפליקציית מוניות חדשה שהפכה ללהיט בארץ ומאפשרת לקבוע לבד את מחיר הנסיעה, ואפליקציית מזג אויר שחובה להכיר

הכירו 2 אפליקציות חדשות שישדרגו כל טיול שלכם לחו"ל


אפליקציית המוניות החדשה Picab, מתרחבת לכל הארץ. לפני כחודשיים הושקה האפליקציה רק לנסיעות מנתב"ג ואליו. ומעכשיו כל נוסע יוכל לקבוע בעצמו את מחיר הנסיעה במונית.

על פי מפתחיה בשונה מכל האפליקציות האחרות שפותרות את בעיית הזמינות: אפליקציית PICAB היא היחידה שפותרת את בעיית המחיר וכאמור, מאפשרת לצרכן לקבוע את המחיר בעצמו. כל נוסע שהוריד את האפליקציה למכשיר הנייד שלו, יכול לראות מראש אילו נהגים מתעתדים להגיע ליעד שלו, ומחפשים נוסעים בדרך חזרה.

אם כיוון נסיעתם הוא גם הכיוון שהוא צריך, יוכל הנוסע להציע את המחיר שהוא מוכן לשלם ולחכות לנהג שיקבל את הצעתו. לחילופין, יוכל כל נוסע להסכים למחיר מוזל שנהג הציע בדרך שלו ולסגור איתו את הנסיעה. האפליקצייה זמינה להורדה גם למכשירי אפל וגם לאנדרואיד.

ידוע שחלק מהותי בתכנון של טיול הוא מזג האוויר. לא מעט אפליקציות כבר יצאו בנושא אבל כשערוץ הטלוויזיה האמריקני The weather channel אשר משדר בכבלים ובלווין בארצות הברית מאז 1982 ומחזיק בכ-90 מיליון מנויים מוציא גירסה חדשה ודינמית לאפליקציה שלו, כאן כבר בהחלט מדובר במשהו קצת שונה. הערוץ למי שלא מכיר נותן שירותי חיזוי מזג אוויר און ליין, חדשות, סרטים דוקומנטרים ואפילו תוכניות בידור והכל סביב הנושא של מזג האוויר. לערוץ יש גם אתר אינטרנט, עיתון ותוכנית רדיו ובימים אלו הוא משיק את הגירסה החדשה לאפליקציה, בגירסה מרהיבה חייבים לומר. לאפליקציה מסך דינמי והיא כמובן פועלת על פי המיקום של המשתמש והשעה ביום.

תוכלו לקבל מלבד הטמפרטורה גם אינפורמציה בזמן אמת של מהירות הרוח, לחות, מפות מזג אוויר, מפות רדאר ואתראות פוש על שינויים צפויים במזג האוויר. כמו-כן תוכלו לצפות בתוכנית טלוויזיה ייעודית לאפליקציה. תוכנית בת 6 דקות בשם דה-ליפט שעוסקת במזג האוויר בהקשרים של מדע וטכנולוגיה, תיירות טבע ועוד... באמצעות האפליקציה תוכלו גם לדווח על מזג האוויר במקום בו אתם נמצאים ובכך נוצרת מעין רשת חברתית סביב הנושא בדומה לוויז, ניתן לצלם ולשתף תמונות, את האפליצקיה ניתן להוריד חינם גם לאפל ווטצ', לאפל טי.וי וגם למכשירי אנדרואיד.
אפליקציות דה ליפט PICAB מוניות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד