ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

דרעי: "לא ישנתי כל הלילה"

יו"ר ש"ס אריה דרעי, מגנה את תקיפת הרב זמיר כהן: "שמעתי שתפסו אותו עם סכין" • התוקפים - לדיון בהארכת מעצר

לא ישן בלילה. צילום: הדס פרוש- פלאש 90
לא ישן בלילה. צילום: הדס פרוש- פלאש 90


צמרת ש"ס זועזעה: יו"ר ש"ס ושר הפריפריה אריה דרעי מביע זעזוע בשל תקיפת הרב זמיר כהן אמש.

"לא ישנתי כל הלילה", אמר, "רבי זמיר כהן הוא שליח של כל עם ישראל".

אריה דרעי התראיין הבוקר לתוכנית "מדברים אקטואליה" ברדיו "קול חי" והתייחס לתקיפת הרב זמיר כהן אמש: "אני מיוזמתי מבקש לומר משפט אחד, למחות.



"לא ישנתי אתמול בלילה", אמר, "כאב הלב הזה שיהודי אחד מחשובי היהודים שיש לנו בעולם, יהודי שמוסר את נפשו בארץ ובעולם, בענווה, בצניעות, מביא את דבר השם בצורה הכי טובה שיכולה להיות.

"הקדוש ברוך הוא חנן אותו בכזאת מתנה והוא עושה את זה במסירות נפש בכל העולם, רץ ממקום למקום. היום בלילה אני פוגש אותו באילת. בכל עיר, בכל מקום בעולם, מוסר את נפשו להביא את דבר השם. ההתקפה הברוטאלית הזו, כמו אחרוני האנשים, שמעתי שאחד מהתוקפים תפס אותו עם סכין. השם ירחם מה יכול להתפתח שם. בצורה ברוטאלית כל כך! אנחנו חייבים למחות.

"הגאון רבי זמיר כהן הוא שליח של כל עם ישראל. הוא עושה מהפיכות אדירות. הוא אחד ממביאי דבר השם הכי גדולים שיש לנו היום בעולם. צריך למחות על כבודו ושהשם יחזק אותו שימשיך במשימת הקודש שלו. השם יהיה בעזרו וכולנו אחריו בעניין הזה".

אמש הותקף הרב זמיר כהן בבית כנסת. מטעם המטרה נמסרה הודעה כי: "מהומה בביהכס ברחוב מרגולין בתא הביאה למעצרם של ארבעה חשודים בגין תקיפה וקטטה במקום ציבורי.

"מדובר בדרשה שניתנה על ידי אחד הרבנים, אשר ככל הנראה לא מצאה חן בעיני חסידיו של רב אחר ואלו בסיום הדרשה גידפו את נותן הדרשה ואף תקפו אותו.

"שוטרי תחנת שכונות שהוזעקו למקום עצרו ארבעה חשודים בשנות העשרים לחייהם תושבי צפת, בני ברק ושניים מהם מירושלים. החשודים יובאו הבוקר לביהמ"ש השלום בת"א לדיון בהארכת מעצרם".
אריה דרעי שס הרב זמיר כהן משטרה אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד