י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הצלחה שהכפילה את עצמה: "שַׁבָּת טִישׁ" ב'

סיפור חינוכי, אמרה על הפרשה, מסר חינוכי עקיף, הכל נמצא ב"שבת טיש" • ועכשיו במהדורה חדשה

הצלחה שהכפילה את עצמה: "שַׁבָּת טִישׁ" ב'


סיפור חינוכי, אמרה על הפרשה, מסר חינוכי עקיף, מתוך סיפור מאלף או אמרה קולעת - כל זה ועוד הרבה, ללא הרבה מאמץ, הכל מוכן ומזומן, ערוך לתפארת ומוגש בטוב טעם וחן, בצמד כרכי ספרי "שבת טיש".

הספר משובב נפש ותוכנו מתוק מדבש. תמצאו בו שפע של סיפורי צדיקים מאלפים, פנינים ופרפראות על הפרשה, ימי הילולא של צדיקים ומעשיהם, פינות לשוניות, אירועים היסטוריים, מעשיות ואגדות המושכות את לבם של צעירי הצאן, מידות והליכות של גדולי ישראל, ועוד מדורים רבים וקבועים. והכל ערוך בכרך אחד, המכיל בתוכו את כל פרשות השנה החל מבראשית וכלה בפרשת וזאת הברכה ולאחריהן כל מועדי השנה.

הספר הראשון שיצא לאור בתחילת שנת תשע"ה, זכה לאהדה רחבה בכל גווני הקשת, קטן כגדול ורבים גמרו עליו את ההלל.

ועתה בתחילתה של שנה זו, הכרך החדש והמפואר של שבת טיש, בגוון בורדו מעודן, בו הובאו כל המדורים הקבועים והמוכרים באותה מתכונת, אך עם חומר חדש לחלוטין, מגוון ועשיר להפליא.

גם בכרך זה תמצאו לשון צחה ונעימה, ספר מאיר עיניים והטקסט מנוקד בניקוד דקדוקי מלא. תמונות של שולחנות שבת ברחבי העולם מעטרות את דפי הספר, ועיצובו המרהיב משלים את יצירת הפאר. המדורים מסודרים להפליא לכל שבתות השנה, והחומר המגוון שבספר מעניק שעות ארוכות של הנאה צרופה לכל בני המשפחה, קטנים כגדולים.

אין ספק. 'שבת טיש' הוא ספר חובה לכל בית יהודי, לכל הורה ומורה, מחנך ומדריך, לגדולים כמו לקטנים, ואין כמוהו לשמש גם כמתנה יקרת ערך ובעלת תועלת מרובה לאורך ימים.

כל מי שמציץ בצמד הספרים, נשבה מיד בקסמם ורוכשם לאלתר כמתנה לבני משפחתו. אלפים כבר השכילו והכניסו ברכה לביתם, והתגובות החמות מעידות ללא ספק כי הספרים השיגו את מטרתם. חיזוק הקשר בין ההורים לילדיהם, גיבוש ההרמוניה המשפחתית, החדרת מוסרי חיים ומידות נאצלות, ובעיקר - חישול הדור הצעיר כנגד פגעי הזמן, וגיבוש הזהות העצמית של הצאצא והחניך הזוכה לזווית ראייה אל המודל הנכון של עובד ה' אמיתי.

צמד הספרים ניתנים להשגה בחנויות הספרים המובחרות, במחיר השוה לכל נפש, במיוחד לרגל ימי החנוכה, לקיים דברי חז"ל: "אורה - זו תורה".
שבט טיש ספר שולחן שבת סיפורי צדיקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד