ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

ארוחה עשר • ההמלצה של טרה

טרה, משווקת גבינה צהובה נעם מ100% רכיבים טבעיים, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא חומרים משמרים, מציגה את הבחירות הנכונות שהופכות כריך ל100%

ארוחה עשר • ההמלצה של טרה


עשר בבוקר, הפעמון בבית הספר מצלצל, ומאות ילדים שולפים בו זמנית את הכריכים מהתיק שלהם. מה יש בין שתי פרוסות הלחם, בתוך הלחמנייה הטרייה, הבאגט הפריך או הפיתה?

הכריך של הפסקת האוכל בבית הספר, הינו בעל פוטנציאל להיות ארוחה שלימה ומזינה. הוא מכיל פחמימות, שמקורן בלחם, הלחמנייה או הפיתה. הפחמימות חיוניות לשמירה על רמת סוכר מאוזנת לצורך פעילות השריר והמוח. בתוך הכריך ניתן למצוא את החלבון, שמקורו בגבינה צהובה, לבנה, ביצה או טונה. החלבון תורם לבניית השריר והתפתחות הילד. לצד החלבון מככבים הירקות, שמוסיפים לצבע ולבריאות. הירקות תורמים סיבים תזונתיים וויטמינים. גם השומנים לוקחים חלק בחגיגה, בצורת ממרח טחינה, אבוקדו או זיתים. בקיצור – ארוחה לכל דבר.

טרה, משווקת גבינה צהובה נעם מ100% רכיבים טבעיים, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא חומרים משמרים, מציגה את הבחירות הנכונות שהופכות את הכריך ל100%:

מלא – חפשו את הלחם המלא. ההגדרה מלא משמעותה שהלחם מכיל לפחות 50% דגנים או קמחים מלאים. לחם מלא מכיל את כל חלקי הגרעין ומספק מגוון ויטמינים מקבוצה B החיוניים לפעילות המוח ולמשק האנרגיה של הילד. הילד מתקשה להתרגל ללחם מלא? נסו למצוא לחם מלא בעל מרקם חלק ככל האפשר וללא גרעינים או חלקי דגנים.

סידן – הסידן הינו רכיב חיוני לבנייה וגדילה של העצם ולתפקוד השרירים. מחקרים מצאו כי ילדים ישראליים אינם צורכים את כמות הסידן הנדרשת להם ביום. גבינות עשירות בסידן , כמו גבינה צהובה למשל, יכולות לתרום להגדלת צריכת הסידן בתפריט. פרוסת גבינה צהובה נעם מ100% רכיבים טבעיים, מכילה 200 מ"ג סידן, כמות הזהה לזו הנמצאת בכוס חלב, ומהווה 20% מצריכת הסידן היומית המומלצת לילדים.

ללא חומרים משמרים – החומרים המשמרים עלולים להשפיע על בריאות ילדים בכלל, וילדים בעלי רגישויות שונות בפרט. העדיפו גבינות צהובות ללא חומרים משמרים ובכך תעניקו לכריך תוספת בריאות.

רכיבים טבעיים בלבד – בתהליכי הייצור מוסיפים למזון תוספי מזון שונים המשמשים למתן צבע, ריח, טעם, מרקם ועוד. רכיבים אלו הינם תרכובות כימיות מלאכותיות ברובן. כיום טכנולוגיות חדשות מאפשרות לנו להוציא רכיבים אלו מתהליכי הייצור ולבחור במקומם רכיבים טבעיים. חפשו גבינה צהובה או ממרחים שונים מרכיבים טבעיים בלבד.

מסירות – כריך שהוכן באהבה ייאכל באהבה. חתכו את הירקות בצורות מעניינות, עטפו את הכריך בקפידה וצרפו פתק אישי.
טרה צרכנות גבינה לחם ארוחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד