א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

חייל נפצע קשה בפיגוע דקירה בחברון; המחבל חוסל

פיגוע דקירה בצומת אל פאוור צפונית לקרית ארבע • חייל נדקר באמצעות סכין על ידי מחבל • כוח צבאי שהיה במקום ביצע ירי לעבר המחבל וניטרל אותו • המחבל - סטודנט שנה שניה במכללת אל ערוב, תושב מחנה פליטים

חייל נפצע קשה בפיגוע דקירה בחברון; המחבל חוסל

גל הטרור נמשך: פיגוע דקירה הבוקר (ד') בצומת אברהם - חייל צה"ל נדקר ונפצע. המחבל נוטרל.

בשעה 11:50 אירע פיגוע דקירה בצומת אל פאוור צפונית לקרית ארבע, חייל בשנות ה-20 לחייו נדקר באמצעות סכין על ידי מחבל. כוח צבאי שהיה במקום ביצע ירי לעבר המחבל וחיסל אותו.



צוותי מד"א ואיחוד הצלה העניקו טיפול רפואי לישראל בשנות ה-20 לחייו, והוא מפונה לחבירה עם אמבולנס מד"א לבית החולים שערי צדק, כשמצבו מוגדר קשה. המחבל, צעיר פלסטיני בשנות ה-20לחייו ממחנה פליטים אל אל פוואר, סטודנט במכללת אלערוב שנה שנייה, פונה להדסה עין כרם על ידי צה"ל כשהוא במצב קשה עם פגיעה בחזה, שם מת מפצעיו על שולחן הניתוחים.

פאראמדיק מד"א זכי יהב שהגיע למקום סיפר - "כשהגענו למקום הבחנו בכוח רפואה של צה"ל מטפל בצעיר כבן 20 עם פצע דקירה בפלג גופו העליון. הוא היה בהכרה מלאה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, חבישה ומתן נוזלים תוך שאנחנו מפנים אותו במהירות לבי"ח כשמצבו מוגדר קשה".

אברהם פרקש, מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בצעיר שנדקר ע"י מחבל פלסטיני בפלג גופו העליון בסמוך למיקום בו נרצח אברהם חסנו הי"ד לפני כחודש. יחד עם צוותי רפואה של צה"ל וצוותי רפואה מקרית ארבע הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בהכרה לבית החולים שערי צדק בירושלים".

יוחאי דמרי, ראש המועצה האזורית הר חברון הגיב - "כאשר גורמים במנהל האזרחי מדברים על נתינת פרס לטרור בעוד ועוד נסיגות אנו נראה לצערי עלייה חדה יותר ויותר של הפיגועים הנוראיים. המחבלים מבינים כי הדרך היחידה לנצח היא להגביר ולהוסיף טרור. הדרך היחידה למגר את הטרור היא להראות להם כי המשוואה הפוכה לחלוטין.

"אני קורא לממשלה ולעומד בראשה לחזק את ההתיישבות, ולהכריז סוף סוף על הישובים ביהודה ושומרון כחלק ממדינת ישראל. גורל אחד, מדינה אחת, עם אחד".

צילום: דוברות מועצת הר חברון






פיגוע טרור חברון משטרה חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד