י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

פאר תחת אפר: בואו לחתונת הנחמה

שבועיים לאחר האסון המר עם רציחתם של אבי ואחי הכלה - הערב מתקיימת החתונה, וכל עם ישראל מוזמן לשמח

פאר תחת אפר: בואו לחתונת הנחמה
קובי הר צבי


שמחנו כימות עיניתנו - לפני כשבועיים נרצחו באכזריות הרב ליטמן ובנו נתנאל חי הי"ד, בדרכם לשבת בבית משפחת החתן אריאל ביגל, ארוסה של הבת והאחות שרה תחיה. והחתונה נדחתה.

הערב, אם ירצה השם, תתקיים חתונתם של בני הזוג, שכפי שדווח ב'בחדרי חרדים' - החליטו להזמין את עם ישראל כולו לחגוג ולשמוח איתם, ולנסות להתאושש מהאבל הנורא. בהודעה שפרסמה המשפחה היום נכתב כי "החל משעה 22:30 ייפתח אולם נוסף לטובת הציבור הרחב שהוזמן לשמח את החתן והכלה".

כאמור, בשיחה ל״בחדרי חרדים״ לפני כשבוע אמר אבי החתן, הרב משה ביגל, כי בני המשפחה מזמינים את כל עם ישראל לבוא ולשמוח איתם בחתונה - ״'התנערי מעפר קומי', זו התשובה שלנו לטרור. נשמח אם יבואו כמה שיותר אנשים. הלוואי ויבואו מיליון אורחים יהודים, למרות שאיני יודע כיצד יכנסו כולם באולם, 'ולא אמר אדם צר לי המקום'.

"זו התשובה הניצחת שלנו לטרור. אותנו לא ינצחו. נמשיך לשמוח ולבנות בתים בארץ ישראל. בתים נאמנים, פיזיים ורוחניים".

יצויין כי בתאריך החתונה המקורי התקיימה באולם בנייני האומה, עצרת חיזוק לבנות בהשתתפות אב החתן הרב ביגל, הרב וייס ראש ישיבת ישיבה לצעירים, אנשי ציבור, הרבנית ימימה מזרחי ועוד.

כזכור, הפיגוע אירע בכביש 60, סמוך ליישוב עתניאל בדרום הר חברון. ביום שישי לפני כשבועיים, מעט לפני השעה 15:00, פתח מחבל פלסטיני באש מטווח אפס לעבר בני משפחת ליטמן שנסעו עם רכבם המשפחתי בסמוך לצומת עתניאל, צפונית לצומת סמוע. המחבל, המתין לרכב במארב מבעוד מועד.

כתוצאה מהירי נפגעו שלושה - האב, יעקב הי"ד (44) ובנו נתנאל הי"ד (18), הבן דביר בן ה-16 נפצע קל מירי ברגלו. האם נפצעה גם היא באורח קל. לפי הדיווחים, בנו של הנרצח דיווח על האירוע, ואז המחבל ירה בו ורצח גם אותו.

>
פיגוע חברון ליטמן ביגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד