כ' תשרי התשפ"ה
22.10.2024

ההסתה ממשיכה: ישראל רוצחת ילדים

הרשות הגישה לאו"ם תלונה על פגיעה במחבלים הקטינים: "רצח ילדים" • אבו מאזן: "לא יכול לעצור את הטרור"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90


לא רואים את הסוף: ראש הרשות אמר למזכיר המדינה האמריקני, כי "הרשות אינה יכולה לעצור את אינתיפאדת הסכינים", כך מדווח הבוקר (ה'), העיתון "אל-חיאת" מפי מקורות דיפלומטים מערביים.

אמש במפגש המשותף בין ראש הרשות אבו-מאזן, למזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי ברמאללה, התנער ראש הרשות מאחריות לפיגועי הסכינים ואמר כי: "איש לא יוכל למנוע מתקפות של יחידים, בסכינים או באמצעות מעשי דריסה, לא ישראל ולא הרשות הפלסטינית".

אבו מאזן אמר לקרי כי: "הפתרון היחיד הוא פתרון מדיני וגם לא יעזרו הקלות לפלסטינים".

עם זאת ג'ון קרי דרש להעניק הקלות לפלסטינים לפתרון המצב כולל הרחבת שטחי השליטה ושחרור אסירים. כך גם, הפלסטינים דורשים כלי נשק ורכבים ממוגנים כדי להלחם לדבריהם בטרור.

אך בתדרוך עם עיתונאים שנערך אתמול, אמר גורם בכיר בצה"ל כי אינו רואה כיצד יקרה מצב שבו תהיה דעיכה של אירועי הטרור. הגורם המליץ לדרג המדיני להעביר כלי נשק, תחמושת ורכבים ממוגנים למנגנוני הביטחון של הרשות.

לשכת ראש הממשלה הגיבה להמלצה ואמרה כי: "לא יהיו שום העברות נשק ושחרור אסירים".

למרות הלחץ הפלסטיני נראה שהפעם, בניגוד לעבר, הממשל האמריקני לא מתכוון להפעיל לחץ על ישראל לפתוח במו"מ עם פלסטינים. ,

ההסתה נמשכת,
במקביל, הרשות הפלסטינית ממשיכה להסית נגד ישראל. שלשום אף פנתה למועצת הביטחון של האו"ם וטענה כי ישראל פוגעת בילדים פלסטינים.

את התלונה הגיש הנציג הפלסטיני לאו"ם, ד"ר ריאד מנצור.

הנציג צירף רשימה של ילדים פלסטינים בהם פגעה, כביכול, ישראל. ברשימה רבים מהמחבלים שביצעו את הפיגועים בחודשים האחרונים, כולל המחבלים שבחצעו פיגועי דקירה באזור פסגת זאב, המחבלים שביצעו את פיגועי הדקירה בכביש 443, בחברון ועוד.

באגרת ששיגר כתב הנציג הפלסטיני: "חובתנו להתייחס לפגיעות בילדים הפלסטינים, שממשיכים להיפגע מהדיכוי, האלימות והמדיניות הבלתי-חוקית של ישראל. רק אתמול, 23 בנובמבר, נהרגו שלושה ילדים פלסטינים בדם קר בגדה המערבית".,
אבו מאזן קרי רמאללה ישראל טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}