י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

מי יחליף את סורוצקין בלב לאחים?

מספר 4 ב'דגל התורה' לכנסת התמקם בתפקידו החדש בחינוך העצמאי, ובלב לאחים עמלים למצוא מי שימלא את מקומו

לייזר סורצקין ויעקב אשר. צילום: שוקי לרר
לייזר סורצקין ויעקב אשר. צילום: שוקי לרר


עם מינויו של הרב אליעזר סורוצקין למנכ"ל 'החינוך העצמאי' לפני למעלה מחודש, וכניסתו בפועל לתפקיד החדש - נערכים בארגון הקירוב 'לב לאחים' אותו ניהל במשך שנים, למינוי מנכ"ל במקומו. 

‏ל'בחדרי חרדים' נודע כי תפקידו של הרב סורוקצין יפוצל לשניים - למנכ"ל הארגון צפוי להתמנות הרב אברהם זייבלד מראשי הארגון, ולתפקיד נוסף מגייס כספים בעולם ימונה אדם אחר. 

גורמים המעורים בנושא אומרים בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי "בלב לאחים לא האמינו כי הרב סורוצקין יתאהב בתפקידו החדש כמנכ"ל "החינוך העצמאי", וברגע שהוא נכנס אליו בכל כוחו ונשמתו הוא לא יכול לשמש במקביל גם כמנכ"ל לב לאחים". 

ב"לב לאחים" מרגישים את החוסר בהיותו מנכ"ל רב עוצמה לצד מגייס כספים מוצלח, שהצליח להרים את הארגון למקום שבו שהוא נמצא כיום אם כי הארגון נמצא בבור תקציבי. 

סורוצקין נחשב לנאמן ביתו של הגראי"ל שטיינמן, ואף הוצב במקום הרביעי ברשימת 'דגל התורה' לכנסת ה-20. מיד לאחר הבחירות מונה סורוצקין לחבר המזכירות הארצית של המפגלגה. ועם הניסיון לקיים את החוק הנורבגי במסגרת התפטרות פרוש מהכנסת וקיום ההסכם בין 'דגל' ל'שלומי אמונים' - מונה לשמש כמנכ"ל 'מרכז החינוך העצמאי בארץ ישראל', תפקיד עם עוצמה והרבה כוח ביד.
אליעזר סורוצקין לב לאחים החינוך העצמאי אברהם זייבלד ארגון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד