י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הפגנה נגד סלולר בבני ברק בראשות האדמו"ר מסטריקוב

תופעה רגילה בירושלים אך נדירה בבני ברק - עשרות בראשות האדמו"ר מסטריקוב יצאו להפגין נגד חנות סלולר

הרב מסטריקוב לצד הדיין הרב שפרן. ארכיון 'בחדרי חרדים'
הרב מסטריקוב לצד הדיין הרב שפרן. ארכיון 'בחדרי חרדים'


דווקא עיר התורה והחסידות בני ברק הרגועה יחסית מהפגנות, מייצרת מחאה בימים האחרונים, וזאת נגד חנות לממכר טלפונים סלולריים שאינם מפוקחים, ברחוב חזון איש בעיר.

בימים האחרונים נעמדים מספר אנשים מידי ערב, למחאה שנועדה למנוע מעוברים ושבים להכנס לחנות ולרכוש מוצרים, וכן נועדה להרתיע את בעל החנות, מהמשך מכירת מכשירים שאינם כשרים.

הערב הופיע במקום האדמו"ר מסטריקוב. יותר משעה עמד האדמו"ר הנחשב לאחד מצדיקי העיר, סמוך לחנות הסלולר, הממוקמת לא הרחק מבית מדרשו בבני ברק.

על פי העדויות שהגיעו ל'בחדרי חרדים' האדמו"ר עמד במקום ומחה כנגד כל מי שנכנס לחנות, ואף הזהיר והתריע בקונים הפוטנציאליים שידעו כי בחנות זו אליה עומדים הם להכנס, מוכרים מכשירים לא כשרים, נגד פסק רבני העיר.

אחד המוחים מספר ל'בחדרי' מדוע מפגינים דווקא נגד החנות הזו: "עד היום גם בחנויות שמכרו מכשירים שאינם כשרים, הם נמכרו מתחת לדלפק ולא בריש גלי, או שלפחות אנשים לא ידעו, בחנות זו יש פריצת גדר רשמיתבמכירת מכשירים שלא אושרו בידי וועדת הרבנים".

יצויין כי באחרונה המאבק נגד חנויות אלו, עלה שלב. חברי בד"ץ העדה החרדית הוציאו מכתב כנגד מספר חנויות בירושלים המוכרים מכשירים לא כשרים. גורמים טוענים כי זהו חלק נוסף מיוזמת 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת' לחייב בעלי חנויות סלולר להחזיק 'תעודת כשרות'.

סלולר לא כשר סטריקוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד