י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

שני חיילים נפצעו בפיגוע דריסה ליד כפר אדומים; המחבל חוסל

פיגוע דריסה בצומת כפר אדומים - שני חיילים נפצעו בינוני וקל, המחבל נורה על ידי מתנדב מיחידת החילוץ מגילות, וחוסל • הפיגוע אירע בתחנת אוטובוס, במקום בו לפני שבוע נפצע ישראלי בפיגוע דקירה • תיעוד

הרכב הדורס, צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז יו"ש
הרכב הדורס, צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז יו"ש


שני חיילים בני כ-20 נפצעו לפני שעה קלה (ו') באורח קל ובינוני בפיגוע דריסה בצומת כפר אדומים - המחבל חוסל.



פיגוע הדריסה אירע בתחנת אוטובוס בסמוך לכפר אדומים לכיוון ים המלח - רכב פלסטיני פגע בשני חיילים שעמדו בסמוך לתחנת האוטובוס במקום.

מתנדבים מיחידת החילוץ מגילות מחוז ש"י שחזרו מאימון זיהו את הפיגוע, מתנדב מהיחידה חיסל את המחבל וחובש מד"א שמתנדב גם הוא ביחידה, החל לתת את הטיפול הרפואי הראשוני עד לפינוי.

אמבולנסים של מד"א מרחב ירושלים פינו פצוע בינוני עם חבלות בכל הגוף לבית החולים שערי צדק, ופצוע במצב קל עם חבלות בגפיים לבית הדסה הר הצופים.

סגן ניצב רפי כהן, מפקד תחנת מעלה אדומים אמר כי "מתחקור הפיגוע עולה כי המחבל פגע בעוצמה רבה בתחנת האוטובוס, אחד הנפגעים עף לכיוון הוואדי והמחבל יצא מרכבו על מנת לדקור אותו. מתנדב מיחידת החילוץ מגילות - מחוז ש"י שחלף עם רכבו הבחין באירוע וירה למוות במחבל, וכך מנע פגיעה קשה יותר".

עוד הוסיף כהן, כי מדובר באחיו של המחבל שביצע את פיגוע הדקירה ביום ראשון השבוע וגם הוא חוסל.

פאראמדיק מד"א אמיר אדרי שהגיע למקום סיפר - "סמוך לתחנת אוטובוס שכבו שני צעירים כבני 20 בהכרה מלאה, אחד מהם סבל מפציעות בפנים ובגפיים והשני עם חבלה בגפיים, הענקנו להם במקום טיפול רפואי ופינינו אותם במהירות לבתי החולים כשמצבו של האחד מוגדר קל עד בינוני והשני קל. בסמוך אליהם עמד הרכב הפוגע כשהמחבל נפגע ונוטרל".
פיגוע דריסה כפר אדומים חיילים טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד