י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

נתניהו מגיב לימין: "אין שום ויתור"

אורי אריאל שיגר אמש מכתב חריף לבנט נגד נתניהו, הבוקר בוחר ראש הממשלה להגיב - ומכחיש באופן חד משמעי

נתניהו שבוע שעבר, צילום: יונתן זינדל, פלאש90
נתניהו שבוע שעבר, צילום: יונתן זינדל, פלאש90


ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב הבוקר (א') לביקורת מימין על כוונתו לעביר שטחים לפלסטינים, ואומר בישיבת שרי הליכוד כי לא תהיה שום העברת שטחים - "לא 40 אלף לא 10 אלף ולא מטר".

אמש שיגר שר החקלאות אורי אריאל מכתב ליו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט, ובו הוא דורש להציב לראש הממשלה נתניהו קווים אדומים להמשך ישיבה בממשלה. הדברים הגיעו לאחר הפרסומים על שורת מחוות שראש הממשלה נתניהו שוקל להעניק לפלסטינים.

במכתב כתב השר אריאל - "במסגרת ביקורו בישראל של מזכיר המדינה ג'ון קרי, התפרסמו ידיעות כי ממשלת ישראל בראשות מר בנימין נתניהו נערכת למתן "מחוות" לרשות הפלסטינית לשם "הרגעת הרוחות".

"בין אותן "מחוות" שהוזכרו, עלו האפשרויות של מסירת עשרות אלפי דונמים ביהודה ושומרון לשליטה פלסטינית, מסירת כלי נשק לגורמי הביטחון ברשות הפלסטינית והקלות כלכליות שונות.

"אני רואה זאת בחומרה רבה. זהו פשע מוסרי ומתן פרס לטרור. צעדים שכאלו יסכנו את חיי אזרחי ישראל שאנחנו - חברי הממשלה - אמונים בהגנתם.

"לאור זאת, אני מבקש לדון בכך בישיבת הסיעה הקרובה ולקבל החלטות מעשיות על הקווים האדומים המדיניים-בטחונים של ישיבת "הבית היהודי" בממשלת ישראל הנוכחית".

כאמור, הבוקר נתניהו מגיב לדברים ומכחיש את הפרסומים מכל וכל.
נתניהו אריאל שטחים פלסטינים ליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד