כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ועל ניסיך שבכל יום: האברך שנדקר - חגג במסיבת הודיה

אהרן משה גלזיוס, שנדקר בצווארו לפני כחודש בתחנת הרכבת הקלה בירושלים, והיה בסכנת חיים - חגג אתמול במסיבת הודיה מיוחדת את החלמתו הניסית והמהירה

ועל ניסיך שבכל יום: האברך שנדקר - חגג במסיבת הודיה


אמש (מוצ"ש) חגגו בני משפחה וחברים את החלמתו המלאה של האברך אהרן משה גלזיוס, שעמד לפני חודש על סף מוות לאחר שנדקר בצווארו בתחנת הרכבת הקלה בירושלים, וכעת ב"ה מסיים את החלמתו במסיבת הודיה.

כזכור, ביום חמישי כ"ה בתשרי בשעות הצהרים, האברך אהרן משה גלזיוס נדקר על ידי מחבל מול המטה הארצי של המשטרה בירושלים. המחבל דקר אותו עם סכין בצווארו, והאברך פונה במצב קשה לבית החולים כשהסכין נעוצה בצווארו. בבית החולים שערי צדק הוכנס מיד לחדר ניתוח, שם בישרו כי הסכין לא פגעה בעמוד השדרה.


פיגוע הדקירה. צילום: מדברים תקשורת

המחבל צובחי אברהים מחמד אבו חליפה (19) תושב מחנה הפליטים שועפאט, ניסה להימלט מיד לאחר הדקירה. במנוסתו, נתקל במאבטח של הרכבת הקלה, תקף אותו וניסה לחטוף את נשקו. המאבטח נאבק בו והוא נמלט. צוות לוחמי יס"מ ירושלים רכובים על אופנוע הבחינו באדם שרץ בכביש לכיוון צומת הגבעה הצרפתית, כשהבחין בהם חזר על עקבותיו וניסה להיכנס לרכב בכביש. הלוחמים הבינו שמתרחש אירוע, זינקו מהאופנוע, רדפו אחריו ועצרו אותו יחד עם שוטר תגבור שהיה במקום.

גלזיוס, מחשובי האברכים בשכונת 'נווה יעקב' בירושלים, היה שקוע בלימוד בדפי חזרה עם דפי חידושי התורה שכתב וחידש. הדפים שהיו עמו נכתמו בכתמי דם כתוצאה מהדקירה ונמצאו לאחר הפיגוע בתוך בגדיו.

עשרה ימים בלבד לאחר שנדקר ונפצע קשה - שוחרר לביתו, לאחר שהליך החלמתו התקדם במהירות בחסדי שמים, וכאמור, אמש חגג מסיבת הודיה על הנס הגדול.
גלזיוס פצוע טרור מחבל החלמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד