י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

יעלון: "החרדים עומדים ביעדי הגיוס. אין רגיעה בגל הטרור"

שר הביטחון הופיע בפני וועדת חוץ וביטחון בכנסת והתייחס לנושא הטעון של גיוס חרדים: "בסך הכל עומדים ביעדים שהוצבו על ידי הממשלה ועל פי החוק בכנסת. הכוונה השנה לגייס 2700 מקרב המגזר החרדי והנתונים טובים"

יעלון. צילום: הדס פרוש פלאש 90
יעלון. צילום: הדס פרוש פלאש 90


שר הביטחון משה בוגי יעלון הופיע הבוקר (ב) בועדת חוץ וביטחון של הכנסת והתייחס לנושא גיוס החרדים ולמצב הביטחוני. לדברי יעלון, החרדים עומדים ביעדי הגיוס ובשנה הקרובה הכוונה לגייס 2700 חרדים.

"בסה"כ נתוני הגיוס טובים מכל הבחינות. גם מבחינת הנכונות של הדור הצעיר להתגייס ליחידות קרביות וגם מבחינת גיוס החרדים", ציין שר הביטחון. "השבוע יהיה גיוס לנצח יהודה הנחל החרדי. בשבוע הבא קולטים את המתגייסים לפלוגת תומר בגבעתי וגם מתגייסי שחר. בסך הכל עומדים ביעדים שהוצבו על ידי הממשלה ועל פי החוק בכנסת. הכוונה השנה לגייס 2700 מקרב המגזר החרדי והנתונים טובים".



שר הביטחון התייחס גם לגל הטרור ואמר: "גל הטרור שמעסיק אותנו בזירה הפלסטינית, מהבחינה זאת איננו רואים כרגע שינוי. הטרור בעיקרון הוא טרור של בודדים. יש ימים עם יותר פיגועים ויש ימים עם פחות, אבל ככלל לצערי עדיין אין בלימה או דעיכה בגל הזה. אנחנו נוקטים בכל האמצעים ובכל הכלים שעומדים לרשותנו כדי להביא להפסקתו של הגל, ומבחינה זאת צה"ל ערוך כדי להמשיך לפעול להפסקת הגל, אבל ערוך גם לכל הסלמה. בשאר הגבולות, רצועת עזה, גבול הצפון, לבנון, סוריה וסיני - בסך הכל השקט נשמר".
יעלון גיוס ביטחון גל הטרור חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד