י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

לאומי טק אירח: תוכנית האצת סטארט-אפים

שיתוף פעולה ייחודי: לאומי טק אירח את תוכנית ההאצה לסטארט-אפים מהמגזר החרדי של 'קמא-טק'

לאומי טק אירח: תוכנית האצת סטארט-אפים


השבוע אירח 'לאומי טק', זרוע ההיי טק של קבוצת לאומי, את ה'דמו דיי' של האקסלרטור (תכנית האצה) של 'קמא-טק', מיזם הפועל לקידום וסיוע ליזמי היי טק מהמגזר החרדי.

במסגרת ה'דמו דיי' (Demo Day), שהתקיים באודיטוריום של לאומי בתל אביב, הציגו שבעה סטארט-אפים את המיזם שלהם למשקיעים פוטנציאליים. מדובר בסטארט-אפים שהתקבלו השנה לתכנית ההאצה של 'קמא-טק', ועברו תהליך האצה מורכב בחודשים האחרונים, אשר כלל ייעוץ וליווי צמוד של בכירים בתעשיית ההיי טק בישראל.

לאחר התכנסות וכיבוד קל במבואה של משרדי הבנק בתל אביב, התכנסו המשתתפים באודיטוריום של לאומי. במודל חדשני ומרתק הציגו שבעת הסטארט-אפיסטים מהמגזר החרדי את המיזם שלהם בפני המשתתפים, בהם גם משקיעים, מנהלי חברות היי טק מובילות בישראל, נציגי משרד הכלכלה והמדען הראשי. הנוכחים הביעו התרשמות עמוקה מהמיזמים שהוצגו בפניהם, שכללו רעיונות מבריקים בעלי פוטנציאל גדול לצמיחה והתפתחות. בהמשך ערכו המציגים היכרות עם משקיעים שהתעניינו במיזם אותו הציגו, כאשר בסיום הכנס קיבלו המשתתפים מזכרת ממותגת מנציגי 'לאומי טק'.

קרן קמ"ח, בהכוונת מייסד הקרן יוסי דייטש ובניהולו של מרדכי פלדשטיין, השקיעו רבות בקידום תוכנית ההאצה, כחלק ממכלול פעולות הקרן לקידום ופיתוח כלכלי במגזר החרדי, באמצעות מגוון פתרונות בתחומי ההכשרה, התעסוקה והיזמות. להפקת הכנס הייחודי חברו נציגי 'לאומי טק', בהובלת המנכ"לית יפעת אורן וסמנכ"ל פיתוח עסקי עופר פלג, יחד עם נציגי לאומי, בהם יצחק חסדיאל, מנהל מגזרים ייחודיים ופיתוח עסקי בבנק, וכמובן ארגון 'קמא-טק' בהובלת משה פרידמן.

ר' יצחק חסדיאל ציין כי "המגזר החרדי ניחן ביכולות לימוד עצמי גבוהות במיוחד, וישנם אלפי חרדים שהם בוגרי מוסדות להשכלה טכנולוגית ועסקית אשר יכולים לתרום תרומה משמעותית לתעשיית ההיי טק הישראלית. במסגרת הפעילות הענפה של לאומי במגזר החרדי, הכולל מגוון מסלולים והצעות בנקאיות המותאמות ללקוח החרדי, אנו מחויבים לתמיכה וקידום יוזמות של ההיי טק החרדי. במסגרת זו אנו מקדמים, יחד עם 'לאומי טק', שיתופי פעולה עם ארגונים ותכניות לטיפוח ועידוד יזמים מוכשרים במגזר החרדי, לצורך להקמת מיזמים טכנולוגיים בעלי פוטנציאל".

מייסד 'קמא-טק', משה פרידמן, אמר בסיכום הכנס כי "ההצלחות מדברות בעד עצמן: כל שבעת הסטארט-אפים נכנסו לתכנית ללא צוות מגובש, ללא גיוסים, ללא רעיון מעובד דיו - וללא לקוחות כמובן. כיום כבר גויסו 2.5 מיליון דולר על ידי החברות, וזאת עוד לפני סבב ה-'דמו דיי'. הוא הודה להנהלת לאומי על האירוח הלבבי והפקת ה'דמו דיי' ברמה מקצועית גבוהה, כמו גם על הסיוע והליווי שמעניק 'לאומי טק' לפעילות 'קמא-טק', לטובת קידום ההיי טק החרדי.
אודות לאומי טק:
היי טק קמא טק סטרט אפים חרדים פיתוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד