כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

לפיד: "להרוס בתים גם למחבלים יהודים"

יו"ר יש עתיד קרא להרוס את בתיהם של רוצחי הנער אבו חדיר: "יהודים לא רוצחים ילדים חפים מפשע"

צילום: קובי הר צבי
צילום: קובי הר צבי


יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, יצא היום (ב) בפתח ישיבת הסיעה נגד ההחלטה של ראש הממשלה בנימין נתניהו לנתק את הקשרים עם האיחוד האירופי.

"הניתוק מהאיחוד האירופי בשל החלטה על סימון מוצרים זו תבוסתנות. זה כאילו יגידו לצה"ל שאם יורים באיזה מקום אז הוא לא צריך להגיע לשם כדי שלא ירו עליו. זו זירה, ואנחנו צריכים להתייחס אליה כאל זירה ולהתנהל בתוכה כבתוך זירה, כי מה שקובע כרגע זה שהשאירו את הזירה לפלסטינים ולחבורה המתועבת של ה-BDS במקום שנהיה שם יום יום ושעה שעה ונילחם".

לפיד התייחס בדבריו גם למשפט המתנהל מול רוצחי הנער אבו חדיר: "בעניין אחר, בית המשפט דחה שוב את גזר הדין של רוצחי אבו חדיר. אין נושא שבו אנחנו לא נגן בחירוף נפש על בית המשפט ועל שלטון החוק, בפני כל דבר. אבל על זה קשה מאוד להגן, על הדחיות הבלתי מסתיימות האלה.

"זה לא משפט מסובך, אנחנו יודעים מי הרוצחים. יהודים לא רוצחים ילדים חפים מפשע. זה לא משהו שצריך לטייל סביבו. יהודים לא רוצחים ילדים חפים מפשע. האנשים האלה צריכים לשבת בכלא עד יומם האחרון ואתם יודעים מה, אם צריך, צריך להרוס את הבתים של המשפחות שלהם, וצריך למצוא את הרוצחים של עלי דאוובשה ז"ל ושל משפחתו בכפר דומא ולהכניס גם אותם לכלא עד יומם האחרון. הזהות המוסרית שלנו עומדת למבחן".
לפיד מחבלים הרס בתים אבו חדיר בגץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד