כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

המהלך נחסם: החרם על הפלס ישאר

בקרב בלימה שהתחולל מאחורי הקלעים, נחסם המהלך שנחשף ב'בחדרי חרדים' להסרת החרם מעיתון 'הפלס' • כל הפרטים

יתד והפלס. צילום: בחדרי חרדים
יתד והפלס. צילום: בחדרי חרדים


חרם הפרסומות על עיתון 'הפלס' ימשך: חשיפת "בחדרי חרדים" לפני מספר שבועות על מהלך שנרקם בין משרדי הפרסום הגדולים במגזר, שנמנעו מלפרסם בעיתון, והחליטו ביניהם כי יתחילו לפרסם במהלך שלטענתם אז, תואם גם עם אנשי 'יתד נאמן' - התפוצץ בימים האחרונים.

על פי המתרחש בימים האחרונים, משרדי הפרסום ירדו מהתוכנית לפוצץ את החרם על 'הפלס', ולהתחיל בפרסום משותף בו זמנית שתוכנן לחג החנוכה.

כזכור הגר"ח קנייבסקי והגראי"ל שטיינמן חתמו על מכתב האוסר פירסום ב'פלס'. בבתי הרבנים זיהו את הקודקודים שמובילים את המהלך, ודאגו להעביר להם מסרים ששום דבר לא השתנה ומהלך כזה לא בא בחשבון.

בנוסף, חלק ממשרדי הפרסום קיבלו מסרים מארגונים וחברות עמם הם בקשרים מסחריים, שמבחינתם זו תהיה הפרת הוראת הרבנים, ומצידם יהיו לכך הרחקות משליכות לכת.

אחד המעורים במאבק סיפר ל'בחדרי': "לידיהם של הגורמים אשר הפעילו מיד עם פרסום הידיעה קמפיין ציבורי, שכלל מודעות רחוב, כינוסים והפצת אזהרה ציבורית מפני המהלך - שיחק הקמפיין האחרון ב'פלס' בו הואשמו החכי"ם החרדים בגיוס חרדים בפועל, האשמה שלמעשה מופנית לכל מי שרואה בחכי"ם האלה שליחים של רבניהם ואדמוריה"ם חברי מועצות גדולי התורה, אשר אישרו את התיקון לחוק.

במקביל כפי הנראה מתכוון אברהם טריגר להפעיל מחדש את 'קו המאבק' שניהל את מלחמת החורמה נגד אלו שלא פרסמו בעיתון 'הפלס'. בקו, הושמעה לפני כמה שבועות, עם הפירסום ב'בחדרי' על המהלך להסרת החרם - הודעה על הפסקה מוחלטת של ההתקשרויות המאורגנות למפרסמים המחרימים את 'הפלס', ההודעה נמסרה ע"י אברהם טריגר, שדרש להפסיק את כל הפעילות באופן מוחלט וגורף.

גורמים המקורבים ל'הפלס' אומרים ל'בחדרי חרדים': כי מדובר במהלך מתוחכם של משרדי הפרסום ליצור מצג שווא כביכול על הסכם פרסומות בזמן חתימת חוזי משרדי הפרסום לקראת שנת 2016 עם חברות גדולות במשק ובכדי להרגיע את הרוחות של בקשות הפרסום מהחברות מצד אלפי הקוראים שמגיע להם זכות לפרסום כמו כל קוראי שאר היומונים.

יתד נאמן חרם הפלס פרסומות אברהם טריגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד