י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

פרט חשוב ש"שכחו" לספר על העלאת המהירות בכביש 6

עצימת העיניים נגמרה: מאמצעי אכיפה מתקדמים ועד הורדת "סף הסובלנות" - מה מסתתר מאחורי ההודעה המתוקשרת על העלאת מהירות הנסיעה המותרת בכביש 6 החל מהשבוע?

  • כ' כסלו התשע"ו
.
.





משרד התחבורה הודיע השבוע על העלאת מהירות הנסיעה המותרת בחלק הדרומי של כביש 6 ל-120 קמ"ש, אולם לנהגים כבדי רגל שבונים על מהירויות שיוט חופשיות נצרף כאן אזהרה: מקור בכיר באגף התנועה של המשטרה אמר ל"גלובס" כי במקביל להעלאת המהירות המותרת בוחנת המשטרה להגביר משמעותית את האכיפה על הכביש, שעד כה זכה לטיפול ב"כפפות של משי".

נציין במאמר מוסגר כי במשטרה ובמשרד לביטחון פנים הביעו בעבר התנגדות עזה להעלאת המהירות המותרת בכביש, שלמרות היותו אחד הבטוחים בישראל מבחינת התשתיות, ראה לא מעט תאונות בשנים האחרונות.

עד כה בוצעה אכיפת מהירות בכביש 6 בצורה נקודתית ומזדמנת, בעיקר בקטעים רגישים ובסופי שבוע, אולם האכיפה המוגברת עשויה להיות מלווה כעת בהכנסת אמצעי אכיפה מתקדמים יותר ובהורדת "סף הסובלנות" של המשטרה כלפי חריגות מהמהירות החוקית. כלומר גם נסיעה ב-130 קמ"ש, שהיא סטייה זניחה יחסית מסף המהירות, עשויה להיות מלווה בקנסות. ובתוך כך חודשה בימים האחרונים הצבת מצלמות המהירות והרמזור, כאשר שתי מצלמות חדשות הצטרפו למערך הקיים – האחת על כביש 40 והשניה על כביש 44.

מאגף התנועה נמסר כי "אין כל שינוי במדינות האכיפה של אגף התנועה. השוטרים ימשיכו לבצע אכיפה איכותית ממוקדת עבירות מסכנות חיים".
כביש 6 משרד התחבורה העלאת מהירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד