ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

"מי שנתן יד לחוק הגיוס - בגד בתורה"

אמש נאם האדמו"ר מסאטמר והתייחס בחריפות לחוק הגיוס המתוקן, ליהודים העולים להר הבית, ולאנטישמיות הגואה

"מי שנתן יד לחוק הגיוס - בגד בתורה"


אמש התקיים מעמד מרכזי בקראון הייטס בהשתתפות האדמו"ר מסאטמר, ובו התייחס האדמו"ר בין השאר לחוק הגיוס המתוקן שנחקק בימים האלו, ואמר כי מי שיש לו יד בחוק הגיוס החדש, הוא בוגד בתורה.

האדמו"ר אמר כי "קשה לפרט בדרשה פרטי החוק, אבל היוצא מכל החוק הוא שמעודדים חרדים להתגייס לצבא הטמאה שמטמאה במגע ובמשא. וכידוע ההולכים לצבא לא רק מבטלים תורה אלא הם מבטלים כל מצוות התורה וכל באיה לא ישובון, וכדי בזיון וקצף שח"כים חרדים נותנים הכשר על זה. צריכים להכריז כאן שחייבים לעשות הכל למנוע מכל אחד ואחד להתגייס רח"ל בלי שום פשרות בין דם לדם. וכל מי שיש לו יד ומחזק את החוק הוא בוגד בתורה, והם עתידים ליתן את הדין על זה, על כל העבירות שהמתגייסים יעברו בגללם".

האדמו"ר התייחס גם לעולים להר הבית ואמר כי "הם הפכו את כל הארץ לנהרות של דם, בעיקר ע"י ההתגרות שלהם ברוצחים. צריכים לומר להם שחוץ מאיסור כרת שיש בעליה להר הבית, ידיהם של המתנחלים מלוכלכות בדם ורגליהם מלאה בדם, וזה חוץ מהפקרת נשיהם וטפם על התאווה הלאומית של ציונות".

האדמו"ר הוסיף עוד ודיבר על האנטישמיות שלאחרונה מרימה ראש בעולם כולו. "כאשר לאחרונה האנטישמים לא מתביישים לומר בגלוי שהם מקיימים את ההלכה בידוע, והם שונאים בגלוי את היהודים בכל מקומות מושבותיהם בכל רחבי ארה"ב בכלל, ובניו יורק בפרט - גם בניו יורק סיטי, גם במונסי וקרית יואל, והם עושים את זה בעזרתם הנדיבה של יהודים שעומדים לצדם.

"בעיקר בזמן האחרון כאשר ארגון של יהודים יחד עם האנטישמים מנסים לסגור את כל מוסדות החינוך, תלמודי תורה וישיבות בכל רחבי ניו יורק ומרחפת גזירה קשה מאוד על יהדות ניו יורק".

האירוע המרכזי אמש










סאטמר חוק הגיוס הר הבית אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד