כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

פרשת חזן: האם האופוזיציה תסכים לקיזוז?

עם קואליציה של 61 אצבעות בלבד, השעייתו של חזן גורמת לכאב ראש: האם האופוזיציה תסכים לקיזוז

צילוןם: מרים אלסטר, פלאש90
צילוןם: מרים אלסטר, פלאש90


חזן הושעה והקואליציה בצרות: יו"ר ועדת האתיקה ח"כ יצחק ועקנין פנה היום (ה'), לראשי מפלגות האופוזיציה כדי שיעניקו קיזוז לח"כ אורן חזן, שהושעה מדיוני הכנסת. אך עד כה, ללא תוצאות.

בעקבות החלטת ועדת האתיקה אתמול,להשעות את חזן מהשתתפות בדיוני המליאה והוועדות, חוששים בקואליציה מקשיים בהעברת חוקים, בשל היותה בת 61 חברים בלבד.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר ועקנין: "פניתי ליו"ר יש עתיד יאיר לפיד וליו"ר סיעת המחנה הציוני מירב מיכאלי, שיתנו קיזוז לאור ההחלטה של ועדת האתיקה בעניין ח"כ אורן חזן. שלא ינצל מישהו את המצב זה לרעה ויגיד שלא מקזזים את חזן כדי לפגוע בקואליציה. אני יודע שזה המשחק אבל צריך לדעת שכבודה של הכנסת לא פחות חשוב".

ועקנין הוסיף: "לפיד ומיכאלי אמרו לי שיתנו לי תשובה. הם עדיין שוקלים את מתן הקיזוז לחזן. זה לא עניין של קואליציה ואופוזיציה, בפרט שגם להם היו תלונות בוועדה על חזן. ראשי הסיעות צריכים להתחשב בהחלטת ועדת האתיקה".

כזכור אתמול (ד') ועדת האתיקה של הכנסת החליטה כי ח"כ אורן חזן יושעה לחודש ימים מהשתתפות בישיבות מליאת הכנסת ומהשתתפות בישיבות ועדות הכנסת.

החלטת הוועדה באה בעקבות סדרת תלונות שהוגשו על ידי חברי כנסת ממספר מפלגות. לאחרונה נרשמו מספר עמיתים קולניים בין אורן חזן לחברי כנסת במליאה. בפעם האחרונה התעמת עם ח"כ קרין אלהרר.
חזן קואליציה כנסת חכ אתיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד