י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

האזינו: חבר הבד"ץ נגד גדולי ישראל

ב'עדה החרדית' מחריפים התבטאויות: האזינו להקלטה בלעדית של הגר"י רוזנברגר נגד 'מועצת גדולי התורה'

האזינו: חבר הבד"ץ נגד גדולי ישראל


לקראת עצרת המחאה של 'העדה החרדית' נגד תיקון חוק הגיוס שתתקיים מיד לאחר חנוכה, נשא חבר הבד"ץ הגאון רבי יהושע רוזנברגר, רבה דקרית הרמ"א בבית שמש דברים בסעודת ההצלה של האדמו"ר בעל הויואל משה מסאטמאר זצ"ל שנערכה אמש בעיר, והשמיע ביטויים חריפים במיוחד.

"היוונים רצו להעביר את כלל ישראל לשמד, הם הלכו באכזריות, הם הרגו ושחטו, והיה לדאבונינו תשעים אחוז מכלל ישראל מתיוונים אשר עמדו יחד עם היוונים, חשמונאי ובניו היו היחידים אשר הלכו במסירות נפש, כאשר הולכים במסירות נפש אין כלום, יכול להיות רבים ביד מעטים טמאים ביד טהורים, כאשר הולכים במסירות נפש נתבטל הכל, כאשר הולכים במסירת נפש כמה יהודים יכולים לנצח מיליוני גויים, כאשר הולכים במסירת נפש נתבטל הכל, נתבטל הכל בעבור קודשא בריך היא".



"זה היה כוחו של רבינו זי"ע, מסירת נפש על כל זיז כלשהוא, על כל מנהג, על כל הלכה בשו"ע היה מוכן למסור את נפשו, ובכח קדושתו זו יכול היה לנצח את כל העולם, הרי ההצלה היא הצלה לכולנו, על ידי זה הקב"ה עזר שנשארו יהודים שאוחזים באמונה באופן אמיתי, כואב להם כבוד שמים, זה הוא הכל מכוחו הקדוש של רבינו, זה הצלה לכל אחד, כל אחד צריך להרגיש את ההצלה כיו"ט.

"בגללו ניצלנו, אבל איך נראים אלו שהתחברו לציונים", עבר הרב רוזנברגר למתקפה, "איך הם נראים? לא כואב להם כבוד שמים, הם מחללים כבוד שמו יתברך, לשלוח בחורי ישראל לשמד? השכל אינו תופס זאת! אין יכולים לתפוס כדבר, הם מכנים את עצמם "מועצת גדולי התורה", הם מועצת מסיתים ומדיחים. מועצת גדולי התורה המה? הם מסיתים ומדיחים! שולחים כל שנה אלפי בחורים לשמד. רבינו עם מסירת נפש הציל אותנו והציל את העולם, הרי זה יו"ט לכל יהודי, כל יהודי שאומר שמע ישראל הרי זה יו"ט בשבילו".
בד''צ מועצת רוזנברגר מתקפה מסיתים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד