י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

האם חנוך זייברט נרדם בשמירה?

היומונים החרדים מתקוטטים סביב מרוץ האופנועים שאירע בעיצומה של השבת בצפון בני ברק • "כאב ומחאה נמרצת"

מרוץ אופנועים. צילום: פלאש 90
מרוץ אופנועים. צילום: פלאש 90


רוב קוראי העיתונות החרדית בסוף השבוע, התבשרו על כך שעיריית בני ברק בראשותו של ראש העיר חנוך זייברט מנעה מירוץ אופנועים הנערך בשבתות ברחוב הלח"י בבני ברק.

אלא שהבוקר בעיתון 'יתד נאמן' הקדישו בעמוד השני כותרת אדומה ל"כאב ומחאה נמרצת נוכח חילול השבת בצפון בני ברק", ובידיעה מצטטים את הרב חיים זלץ מראשי 'משמרת השבת' בעיר, המספר כי "מירוץ האופנועים בצפון ב"ב חזר השבת. ראש העיר לא שלח פקחים ולא גדר את המקום כפי שביקשנו".

הרב זלץ מסביר עוד כי פנה לראש העיר כדי שיגדרו את המתחם השייך למנהל מקרקעי ישראל, ואמר לו כי "אם לא יפעלו בצורה נחושה וביד תקיפה - התופעה תמשיך ואף תחמיר".

מנגד, בעיתון 'המודיע' ו'המבשר' כותבים בשם ראש העיר חנוך זייברט כי "העירייה תנקוט בשורה של צעדים נגד מארגני מירוץ האופנועים בשבת".

בעיתון 'המודיע' מגבים את זייברט, וכותבים בנוסף כי ביום שישי האחרון הגיעו שוטרי השיטור העירוני לוודא שהמירוץ לא יתקיים השבת, אולם "למרבה הצער בצהרי יום שבת הגיעו במפתיע כמה פרחחים בודדים למקום וערכו את המירוץ, השיטור העירוני שמופעל על ידי נכרים היה עסוק באותה עת בקריאה ביטחונית ולכן לא נכח במקום כפי ההוראות שקיבל, והגיע באיחור למקום".

אז מה באמת היה שם ומי הוא האשם? תלוי איזה יומון אתם בוחרים לקרוא בבוקר.
אופנועים מרוץ יתד נאמן חילול שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד