כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

ביבי ממשיך לתקוף: הבעייה - בפלשתינים

בנימין נתניהו התייחס שוב לדבריו של ג'ון קרי, אודות המדינה הפלסטינית: "הפלסטינים מסרבים להכיר בנו - זו הבעייה"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90


נתניהו עונה לקרי: "מקור הסכסוך, כי הפלסטינים אינם מעונינים בשלום.

ראש הממשלה בנימין נתניהו דיבר הערב (א') בנאום מוקלט בפורום סבן, והתייחס לנאומו התוקפני של מזכיר המדינה ג'ון קרי, על כך שיש להימנע ממדינה חד לאומית.

"ישנה אי הבנה,, אמר ראש הממשלה, "מקור הסכסוך הישראלי פלסטיני אינו על גבולות 67. הבעייה היא שהפלסטינים לא מוותרים על חלומם למדינה שתחליף את ישראל ולכן הם מסרבים להכיר במדינה היהודית. הם מבקשים שנכיר במדינה עבורם אך מסרבים לעשות אותו הדבר עבורנו".

נתניהו הוסיף: "הפתרון היחידי הוא מדינה פלסטינית שתכיר במדינה יהודית, וזה הפתרון אבל הם מסרבים להכיר בנו וזו משמעות הבעייה ומקורה. לא מדובר במחווה כזו או אחרת אלא בהנהגה הפלסטינית שמסרבת להתקדם קדימה ולהכיר בנו".

"ויתרנו על טריטוריה בעזה וקיבלנו טילים על ראשנו. האם קיבלו שלום? לא. קיבלנו את הטרור הגרוע ביותר שיש, כשעזבנו את לבנון קיבלנו מחיזבאללה 1,500 רקטות גם כן. כדי שנבטיח שזה לא יקרה שוב הפלסטינים צריכים לוותר על חלומם למדינה במקום ישראל".

עוד הוסיף: "אתמול אבו מאזן דיבר על כיבוש האדמה הפלסטינית במשך 67 שנים האחרונות. כלומר, מאז 48', כשישראל נולדה. אם כך, האם הוא טוען שגם תל אביב וחיפה נכבשו מהפלסטינים?".
נתניהו פורום סבן וושינגטון קרי נאום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד