י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הבית הוא כמו המשרד – נהלו אותו נכון

מתי מתחילות ההכנות לבוקר? מה קורה רגע אחרי הפיזור במקומות הלימוד? ניהול נכון - מתכון לשגרה מבורכת

הבית הוא כמו המשרד – נהלו אותו נכון

נדמה לכם שאתם חיים בתוך תעלה רצופת דלתות שנפתחות בכל פעם ומבקשות שתכנסו אליהן כל הזמן? אתם נושמים רשימות ומשימות שצריך להגיע אליהן? אם כן, סימן שאתם מנהלים לפחות שלושה ילדים ומשרה מלאה אחת וזה בלי לדבר על העזרה שאולי עוד יש.

אם הילדים שלכם מתעוררים מוקדם בבוקר, אז אני באמת לא יודעת מתי אתם מספיקים משהו כי למען האמת, הדברים הכי יעילים ביום, מתרחשים בין 6 ל-7 בבוקר. השעון מצלצל ב-5:45, שעה שברווקות לא הייתי חולמת לקום מהמיטה. מתחיל בהכנת סנדוויצ'ים לשני הילדים, בישול והעמדת סיר לקראת הצהריים ומעבר מהיר על כל הסלון והמטבח לסידור אולטימטיבי של שקט בעיניים.

ההכנות לבוקר מתחילות עוד ערב קודם: בחירת הבגדים שלהם נעשית בערב והתיקים כבר מאורגנים. בשעת ארוחת הערב עברנו בין היתר על הדברים שצריכים להתבצע ביום למחרת וזאת כדי שלא אמצא את עצמי מגלה משהו בשניה האחרונה. רגע לפני שהולכים לישון אני מוודה עם הגדולים שאכן הכל מוכן כדי שחס וחלילה לא תיהרס לי שגרת הבוקר המתוקתקת.

הם מתעוררים. הנה. זה מתחיל. צחצוח שיניים שלי נעשה במקביל לשלהם, קפה בשבילי, שוקו בשבילם והתינוקת מתעוררת ומחכה לה כבר בקבוק חמים ומתקתק. הכל ברתיחה אחת. את ארוחת הבוקר שלהם הם חוטפים בזריזות ואני מספיקה להתלבש רק כי הכנתי בגדים כבר ערב קודם, אחרת בגללי הם עוד יאחרו. הצד השני של המיטה שלי, מתעורר ואחראי להכניס אותם למכונית. אני חוטפת את נעלי העקב ומניחה לידי ברכב. זהו. הגיע הזמן לצאת לעוד יום.

רגע אחרי הפיזור בגנים ישנה עצירה לווידוא מיקומי הילדים אחר הצהריים. הגדול הולך לחבר והאמצעית איתי ועם הקטנה. שיחה עם הגדול בשעת הצהריים המוקדמת גורמת לי להבין שלא חבר ולא נעליים כי הוא מעדיף בילוי יחד עם שאר נשות הבית. הלו"ז ברגע משתנה, היומן נפתח וברגע אחד מחליטה לבטל את פגישת אחר הצהריים עם הנשים לבית השכנים. עוברים ל גינה הקרובה לבית, עושה עצירה קטנה להכנת בקבוקי מים, מילוי אספקת פורמולה ופירות, קצת כסף קטן כי אי אפשר בלי כוס ברד בקיוסק הסמוך.

בערב, אני מתפנה לפרק את התיק שהתמלא בשאריות שקיות חטיפים ושולחת אותו לכביסה להתנקות משאריות בקבוק הדיסה שהשאיר חותם ושואלת את עצמי מתי נקנה כבר תיק מתכלה.

כשכולם כבר בבית אחרי מקלחת וארוחת ערב זריזה שקניתי אליה מצרכים כבר בתחילת השבוע, ובגלל שיום חמישי היום והנה כבר נגמר השבוע, אנחנו דואגים ל"ישיבה": פותחים לוחות שנה, מתעדכנים ומסדרים לעצמנו כבר את השבוע שיגיע ממש מאחורי הפינה.

הטור נכתב בשיתוף וואלה! NEWS

מהוא לתקתוק נשים חרדיות הריון לידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד