כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

המודיע על שריד: "שאהיד חילוני"

מאמר ב'המודיע': "לא קם לפניו חבר כנסת כמותו אשר לחם בעזות מצח ובזדון פה ביהדות החרדית. אויב היהדות"

קברו של יוסי שריד אמש. צילום: פלאש 90
קברו של יוסי שריד אמש. צילום: פלאש 90


בעקבות פטירתו של שר החינוך לשעבר יוסי שריד בליל שבת האחרון, שתיקת הנציגים החרדים והסיקור המינורי בעיתונות החרדית כמתבקש - מתפרסם היום מאמר בעיתון 'המודיע' תחת הכותרת "שאהיד חילוני".

המאמר נפתח: "'חבר כנסת למופת', 'שר למופת', 'אזרח למופת', 'הכל למופת' כך המליצו על איש המר"צ שהלך לעולמו ויוסי שריד שמו. כרגיל איננו מתעסקים עם יהודי-ישראלי שנשמתו הושבה לבוראה ואיננו יודעים מה קרה לו כאשר נר חייו הלך ודעך".

"אבל כאשר התקשורת הישראלית העלתה על נס את מלחמתו של האיש ב'יהדות הפנאטית' כאשר מהלליו ומעריציו הציבו אותו כמניף דגל המאבק ב'יהדות החשוכה והמפגרת' כאשר האיש הזה כתב מאמר שיטנה נגד מרן הגר"ע יוסף זצ"ל עם הסתלקותו - מותר להעמיד את השאהיד החילוני על מקומו".

"מה מצאו ראש הממשלה ונשיא המדינה בשריד שהם כה היללו ושבחו אותו עם מותו? הרי עוד לא קם בכנסת הישראלית אדם שכה הרבה להשמיץ אישית את אנשי הימין כמו ריבלין ונתניהו, מה החכמה להלל אותו שהיה חבר כנסת למופת?" תוהים בהמודיע.

לסיום כותבים בהמודיע: "לא קם לפניו חבר כנסת כמותו אשר לחם בעזות מצח ובזדון פה ביהדות החרדית. נשוב ונדגיש בדרך כלל איננו עוסקים בבני אדם מהציבור הישראלי שאנו רחוקים מהם שהלכו לעולמם. הפעם חרגנו כדי שלא תתפרש השתיקה כהודאה, חלילה. האיש הזה היה אויב היהדות החרדית פשוטו כמשמעו הוא אף יצר את הסטיגמות האכזריות נגד יהדות ויהודים חרדים".

"האיש לא השיג מאומה לא בהשקפותיו הפוליטיות ולא בדעותיו המדיניות ובוודאי לא במלחמה ביהודים החרדים לדבר ה'. אולי הנשארים ילמדו לקח".
יוסי שריד המודיע שאהיד חילוני חרדים תקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד