י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

דבר המתנדב: "ראיתי את המוות מול העיניים"

נחמן בוימל נקלע לזירת הפיגוע אמש, סייע לעוברים ושבים להימלט ולרגע קל - ניצב מול סכינו של המחבל

זירת הפיגוע. צילום: קובי הר צבי
זירת הפיגוע. צילום: קובי הר צבי


נס חנוכה: נחמן בוימל, מתנדב בארגון 'סעד ומרפא', היה אתמול (א) במהלך אחר הצהריים עסוק בלשמח חולים ב'עלה', ובבתי החולים שערי צדק והדסה הר הצופים, אך כשעשה את דרכו להדסה עין כרם - נקלע לזירת הפיגוע ברחוב ירמיהו, וניצל בנס.

"ראיתי את המוות מול העיניים", הוא מספר נרגש ל'בחדרי חרדים', ומגולל את מאורעות אמש: "נסענו בכביש ומאחורינו הייתה ניידת משטרה. פתאום ראיתי צעקות, אמרתי לנהג לעצור וצעקתי לו 'יש פיגוע'. ירדתי מהרכב במטרה לעזור לאנשים, מאחר ויש לי ידע רפואי של חובש מע"ר".

לדברי נחמן, "עליתי בקשר וצעקתי שיש פיגוע ברחוב ירמיהו. ראיתי אנשים רצים, והמחבל התחיל ללכת הלוך חזור על הכביש עם הסכין ביד. עזרתי לכמה אנשים לקפוץ מעל הגדר ולחצות אותה לצד השני שבו הייתי.

"בשלב מסוים, המחבל התקרב אליי עם הסכין כשעמדתי ליד הגדר, נתתי קפיצה אחורה וברחתי, ראיתי את המוות מול העיניים. רצתי לרכב חזרה וניסיתי לברוח, אבל איך שנכנסתי לרכב שמעתי שהתחילו יריות ורצתי חזרה למקום.

"ראיתי את המחבל שלא נפגע בהתחלה ממשיך לרוץ, צעקתי שהוא עדיין לא נוטרל, ואז הגיע החייל, ירה בו שוב והוא נפל. אחר כך עזרתי לפנות את נוסעי האוטובוס הסמוך ולהרחיק אותם מהזירה", מסיים נחמן, ומשוכנע "ניצלתי בזכות החסד. אין הסבר אחר".


צילום: בחדרי חרדים

כזכור אמש (א') הגיע מחבל עם רכבו לרחוב ירמיהו בירושלים, הוא ניסה לדרוס ולדקור אזרחים. 4 בני אדם נפצעו קל, המחבל חוסל. .
נחמן בוימל מתנדב פיגוע רוממה הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד