י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

עדן הראל: מ-MTV לבני ברק

עדן הראל היתה הישראלית הראשונה שהצליחה להפוך למגישה בערוץ הבינלאומי • היום, עם פאה לראשה וחמשה ילדים - קצת קשה לדמיין אותה כוכבת טלויזיה

עדן הראל: מ-MTV לבני ברק
שטארסטוק


לאחר תהליך ארוך של התקרבות לדת, מגיעה עדן הראל למצב חרדי אידיאלי, כך לפחות מהבחינה החיצונית - שבו היא נראית כמו כל חרדית, (יהיו שיאמרו חרדית-מודרנית), המתהלכת ברחובות הערים החרדיות השונות.

עדן היא רק דוגמא אחת לשיטפון בשנים האחרונות, של 'סלבס' שחוזרים בתשובה. במקרה שלה, מדובר בהפתעה גדולה יותר. מי שיביט עליה יתקשה להבחין כי מדובר בכוכבת MTV לשעבר, ולמעשה הישראלית הראשונה שהנחתה בערוץ הבינלאומי הפופולרי. יחד עם בעלה, עודד מנשה, גם הוא כוכב נחשב ביותר ב'ערוץ הילדים' – החלו בתהליך התחזקות, כבר לפני כשנתיים.

בני הזוג לא התנתקו מעולמם הקודם. בקיץ האחרון, הגיעו עם שלושה מילדיהם לאחת הפרמיירות, כשהילדים מציגים ציציות מחוץ למכנסיים. הראל, באותו זמן, עדיין היתה ללא כל כיסוי.
בהמשך הם הוסיפו, לדבריהם, עוד מצווה ועוד אחת, בזו אחר זו, והראל אף החלה להנחות ערבי הפרשת חלה.

כעת ההתחזקות נמשכת, והגיעה אפילו לפאה. בסרטונים שהתפרסמו בחודשים האחרונים היא נצפתה בכיסוי ראש בצורת מטפחת, אך לפני שבועיים הופצה תמונה שלה מתוך סלון פאות חרדי, בו היא נראית רגע לאחר רכישת הפאה.

כיום, אם אתן תראו את עדן הראל ברחובות בני ברק או ירושלים, מסתובבת עם חמשה ילדים, מן הסתם לא תסובבו את הראש, לא בטוח שכלל תזהו אותה. היא תיראה לכם כמו כל אישה חרדית מן השורה – ללא כל סימן היכר שיעיד על עברה.

וזה מקסים, כי בכל מקרה כבר מספר חודשים שאין סיכוי לבקש ממנה לעשות סלפי. כפי שכתבה עליה סיון רהב מאיר במאקו, כשמבקשים ממנה להצטלם סלפי, היא מסבירה שהיא "כבר לא כוכבת".



צילום מסך bk wigs
עדן הראל פאה חזרה בתשובה שמירת מצוות חרדיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד