ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

בגלל החינוך: הח"כים לא הדליקו נרות

הליך מינויו של נפתלי בנט מחדש לתפקיד שר החינוך - נמשך על ידי האופוזיציה, והדיון במליאה התארך

בנט. צילום: :יונתן זינדל פלאש 90
בנט. צילום: :יונתן זינדל פלאש 90


בעקבות עיכוב במינויו של נפתלי בנט לתפקיד שר החינוך בחזרה: עובדי הכנסת וחברי הכנסת והשרים לא יוכלו להדליק נרות חנוכה בזמן, לאחר שועדת הכנסת קיבלה אתה היום (ב) את בקשת יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, להאריך את הדיון במליאה מעבר לשעה 16:00 כפי שנקבע מראש.

ועדת הכנסת בראשות ח"כ דוד ביטן החליטה לאשר את הבקשה להארכת מועד סיום ישיבת הכנסת היום מעבר לשעה 16:00, זאת בעקבות העובדה שחברי האופוזיציה משכו את הזמן בדיוני הצעות אי האמון ובכך גרמו שנפתלי בנט לא יוכל להצהיר אמונים לתפקיד שר - זאת לאחר שחזר לכנסת בעקבות מימושו החוק הנורבגי וביטולו.

באיחור של שעה וחצי, המליאה אישרה לבסוף את מינוי בנט והוא יחזור לכהן כשר החינוך, חברי האופוזיציה החרימו את ההצבעה.

ח"כ זוהיר בהלול אמר: "הואיל ואני אוהב גם חגים וגם אור, ומעבר להיותי ערבי אני גם ישראלי ומוזמן הערב לכמה הדלקות נרות. אני לא רוצה לאכזב את אחי היהודים שממתינים לי בכיליון עיניים ומבקש בשם כל המיעוט הערבי לאפשר לנעול את ישיבת המליאה בארבע ונפתולי נפתלי בנט ימתינו למחר".

ח"כ יואל חסון: "בנט הטריד כנסת שלמה עם החוק הנורבגי. אף אחד לא התפטר, רק הבית היהודי. יש לך, אדוני היו"ר, הזדמנות לעשות משהו גדול עבור ראש הממשלה ושהוא יוכל להחזיר לבנט. אל תאשר את בקשת יו"ר הכנסת להאריך את הישיבה".
חנוכה הדלקה דיון בנט מליאת הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד