כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

איבדה את בעלה באומן וריגשה את הליכוד

מספר חודשים לאחר שנמצא ללא רוח חיים באגם באומן, מודה מיטל אוחנה, אשתו של אמיר ז"ל במהלך טקס הדלקת נרות חנוכה - למשפחת נתניהו: "לא מובן מאליו"

איבדה את בעלה באומן וריגשה את הליכוד


מיטל אוחנה, רעייתו של אמיר ז"ל, שנמצא ללא רוח חיים באומן שבאוקראינה, השתתפה באירוע של "נשות הליכוד" שהתקיים הערב (שני) בכפר המכבייה.

באירוע השתתפה רעיית ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו, שהדליקה נר שני של חנוכה ואף נשאה דברים: "בחג החנוכה אנו מעלים על נס את גבורת עמנו שחידש את עצמאותו... הסיפור של חנוכה אקטואלי מאי פעם, כשעמנו ממשיך לגרש את החושך, ממשיך להילחם על קיומו ולהפיץ אור וטוב לעולם".

אוחנה, שנשאה דברים אף היא, הודתה לגברת נתניהו על פעילותה ותמיכתה בזמן שבעלה נעדר באומן - ועד לאיתור גופתו והבאתה לקבורה בישראל. "קיבלתי המון תמיכה ואהבה מראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, ורעייתו הגברת שרה, היקרה לליבי", אמרה מיטל. "זה לא מובן מאליו, הסיוע שקיבלתי למציאתו של אמיר, הבאתו ארצה וקבורתו בארצנו, והכל בצניעות ובשקט. גם היום הגברת שרה נתניהו מחזקת אותי ודואגת למשפחתי ולילדיי. אני רוצה להודות על כך מעומק ליבי".

כזכור, בחודש ספטמבר האחרון, לאחר ימים של חיפושים נרחבים, נמצא אוחנה ז"ל באגם באומן, כשבגדי השבת על גופו. הערכות העלו כי בעוד הוא טובל רגליו במים, קיבל התקף אפילפסיה ונפל למים, שם כאמור, מצא את מותו. הוא היה בן 28 והותיר את אשתו, מיטל ושלוש בנות.





אומן אגם אמיר אוחנה שרה נתניהו חנוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד