כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

"לאסור הקרנת סרטים בקרית יובל"

מחזיק תיק המנהלים הקהילתיים ליאון שיגר מכתב חריף למנהל בקרית יובל, המקרין סרטים בשבת בתשלום

משה ליאון בעיריית ירושלים, צילום: יונתן זינדל, פלאש90
משה ליאון בעיריית ירושלים, צילום: יונתן זינדל, פלאש90


המאבק על קדושת השבת בירושלים - מחזיק תיק המנהלים קהילתיים משה ליאון שיגר מכתב דחוף לראשי המנהל בשכונת קריית יובל בעיר, בו הוא קורא להם לעצור באופן מידי את הקרנת הסרטים בשבת בתשלום, בשטח המנהל.

במכתב, שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' כותב ליאון - "בימים האחרונים הגיע לידי תכנית האירועים לחורף 2015/6 במנהל קהילתי יובלים שבניהולכם. התוכנית כוללת הקרנת סרטים בתשלום בשבת במבנה שבשימוש המנהל הקהילתי בבית טיילור.

"נושא זה עלה לדיון בעבר בישיבת הנהלת המנהל שבה הוצגה עמדת העירייה בנוגע לאירועים מסוג זה", מציין ליאון וקובע - "הקרנת סרטים בתשלום בשבת במבנה שבשימוש המנהל הקהילתי, נחשבת להפרה ברורה של הסטטוס קוו.

"מאז כניסתי לתפקיד מחזיק תיק המנהלים הקהילתיים אני עומד בראש צוות הידברות שהוקם על ידי ראש העיר, הכולל עוד שלושה חברי הנהלת העיר - הרב אהרן ליבוביץ, מר שלמה רוזנשטיין ומר נחמניאל סבן. תפקיד הצוות ליצור חשיבה ומציאת פתרונות למען קיום חיי קהילה ותרבות, תוך כדי שמירה על הסטטוס קוו בשכונה.

"קביעת עובדה וקיום אירועים שמפרים את הסטטוס קוו באופן חד צדדי, מהווים פגיעה חמורה והכשלת ניסיונות הגישור וההידברות. אבקש לבטל לאלתר את הקרנות הסרטים במנהל הקהילתי בשבת, עד למיצוי ההידברות וההבנות בנושא" סיים ליאון.

חבר מועצת העיר נחמניאל סבן אמר ל'בחדרי חרדים' כי "האחראי הישיר לסטטוס קוו בירושלים הוא ראש העיר, שבכל התקופה האחרונה לא עשה דבר על מנת לעצור את פריצת הסטטוס קוו".

סבן הוסיף - "מחובתו של ראש העיר לבצע פעולות מידיות ולא הצהרתיות על מנת שהדברים לא ישנו".
מנהל קהילתי ליאון קריית יובל חרדים ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד