ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

צפו: כניסה לילית בקבר יהושע בן נון

הלילה, נכנסו ראשי המתנחלים ומפקדים בכירים בצה"ל לקבר יהושע בן נון בכפר כיף אל חארס בגדה

צפו: כניסה לילית בקבר יהושע בן נון
מאיר ברכיה


ראשי המתנחלים ופקדים בכירים בצה"ל נכנסו הלילה (ג') בכניסה מיוחדת לקבר יהשוע בן נון להדליק נר שני של חנוכה.


צילום: המועצה אזורית שומרון

הלילה, נכנסו בכניסה מיוחדת ראשי ההתיישבות ומפקדים בכירים בצה"ל לקבר יהשע בן נון בכפר כיף אל חארס בשומרון והדליקו נר שני של חנוכה, זאת כחלק ממסורת שהשתרשה ע"י מועצה אזורית שומרון לכניסה משותפת של ראשי ההתיישבות וראשי צה"ל בקברו של "הרמטכ"ל היהודי הראשון".

בין הנכנסים היו - ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, מפקד אוגדת איו"ש - תא"ל ליאור כרמלי, רב הישוב יקיר הרב אהרון כהן, מח"ט אפרים - אל"מ רועי שטרית, קצין אגמ"ר אוגדת איו"ש - סא"ל מקי סיבוני, קצין אגמ"ר אפרים - רס"ן אילן מרנדיץ, ראש מועצת בית אריה אבי נעים, ראש מועצת קרני שומרון - יגאל להב, סגן ראש מועצת מטה בנימין ישראל גנץ, רבני החטיבות ויו"רים יישובי השומרון.

מפקד אוגדת איוש תא"ל ליאור כרמלי - "הייתי היום במקום הפיגוע בחברון. דיברתי עם האנשים היקרים שם. לצערי, אני רואה הרבה חושך בשלושה חודשים שאני נמצא בתפקיד.

"אבל אני חושב שהמקום הזה מסמל את האור. קודם כל האור זה האנשים שנמצאים פה. ולא סתם נאמר: כל אחד הוא אור קטן. וכולנו אור איתן. בעיני המפגש הזה. במקום הזה. הוא מאוד חזק. בהיבט הזה שכל אחד מביא לכאן אור קטן. אבל בסוף ביחד, יש כאן עוצמה בלתי רגילה. הדבר השני זה האור שהמקום הזה מקרין. שזה אור שמכוון אותנו כבר 3000 שנה. וגם זה דבר משמעותי".
שומרון יהושע בן נון יריחו כיף אל חארס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד