ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

אוהדי הפלס מציגים: אלפון ההטרדות

כתב ביתד? עובד בשטראוס? מורה במאיר? בוא לגלות האם שמך ומספר הטלפון שלך מופיעים ב'אלפון ההטרדות' החדש

אברהם טריגר בבית המשפט
אברהם טריגר בבית המשפט


שיטת ההטרדות של אוהדי עיתון 'הפלס', או כפי שמכנה אותה מפעיל קו המאבק אברהם טריגר 'מחאה על אי הפרסום בעיתון בדרכים לגיטימיות ועם כל הכלים הלגיטימיים', מקבלת תפנית בתקופה האחרונה - עם הוצאת אלפון מסודר, הכולל את כל מספרי הטלפונים של כל החברות במשק ואנשים הקשורים לדגל התורה.

מדובר בחוברת שיוצאת כבר במהדורה שנייה, הנושאת את השם 'ספר טלפונים' והמכילה בתוכה מספרים של חברות ואישי ציבור, וכפי הנכתב עליה מיועדת "לשימוש בעת הצורך".

ברשימה כלולים גם עיתונאים ואנשי תקשורת, בעיקר מיתד נאמן, הנחשבים בעיני טריגר כמזוהים עם הגראי"ל שטיינמן והם מכונים 'הפלג הנורבגי'. בין השמות שמופיעים נמצא גם מנכ"ל יתד נאמן זליג אורלנסקי, וכן הסופר והמחנך הרב חיים ולדר.

כך גם למשל מופיעות בחוברת שמות של מורות מהצוות בסמינר הרב מאיר - עליו ניטש בעבר מאבק עיקש בין הצדדים. גם הן הופכות ליעד לגיטימי. חברת שטראוס, למשל, מקבלת בחוברת ששה עמודים של טלפונים של אנשי החברה, בחוברת עצמה תוכלו גם למצוא שמות של חברי הכנסת ועוזריהם, כחלק ממאבק תיקון חוק הגיוס.

על פי החוברת, נראה שטריגר מצא את הדרך החוקית בשיטת ההטרדות, והוא מציין בהקדמה כיצד ניתן להתקשר ולמחות על אי פרסום בעיתון 'הפלס'.

בהקדמה מצוטטים החוקים בנושא. וספר הטלפונים כולל גם את דרכי ההתקשרות של "חברות ואישי ציבור".
אברהם טריגר ספר טלפונים הטרדות אישי ציבור חברות במשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד