ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הגרי"ד גרוסמן הדליק את 'ברזילי'

מנכ"ל ברזילי ד"ר חזי לוי: "יש לנו את הזכות שהרב גרוסמן בא אלינו לברך אותנו ואנחנו מודים לו על כך"

הגרי"ד גרוסמן הדליק את 'ברזילי'


במעמד מרשים קיים המרכז הרפואי ברזילי את טקס הדלקת הנרות המרכזי בחנוכה בהשתתפות הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן רבה של מגדל העמק.

בטקס הדלקת הנרות שהתקיים בברזילי השתתפו כל אנשי הסגל הבכיר של בית החולים, הנהלה ראשית, מנהלי מחלקות, רופאים בכירים, אחיות ושאר עובדי המרכז הרפואי ברזילי.

בהדלקת הנרות התכבדו מנכ"ל המרכז הרפואי ברזילי ד"ר חזי לוי והגרי"ד גרוסמן, רבה של מגדל העמק.

בדברים שנשא הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן, אמר: ״הגעתי לפה לצערי בזמן המלחמה ועשיתם עבודת קודש, עזבתם את הבית את הילדים והכל למען הפצועים והחולים. עכשיו אני שמח לבוא אליכם גם בימים משמחים כמו חנוכה ולראות אתכם מצילים חיים. תדעו לכם שאתם מביאים את האור לעולם. אני רוצה להודות למפקד הכללי שלכם ד"ר חזי לוי, ידיד יקר שלי שעושה לילות כימים בשבילכם ובשביל החולים״.

ד"ר חזי לוי, מנכ״ל המרכז הרפואי ברזילי, אמר: ״יש לנו את הזכות שהרב גרוסמן מצא לנכון, לבוא אלינו לברך אותנו ואנחנו מודים לו על כך. הרב עושה עבודת קודש בחינוך ילדי ישראל וקירוב לבבות, מצליח לעורר את כולנו בימי החנוכה המיוחדים שנרבה באחדות ובשמחה. אתם כולכם , העובדים המסורים מייצגים את המסירות והחמלה של עם ישראל. אתם עושים הכול ומקריבים עצמכם למען החולים, יש לי מילה אחת לומר לכם - תודה!״
ברזילי הרב גרוסמן הדלקה חזי לוי נרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד